Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart Oblivion igjen! GLEEDE :love:

 

Tilfeldig at nettopp jeg også installerte Oblivion igjen! Mitt absolutte nr.1 spill og et av mine mange kjøpte spill!

 

Gleder meg til å falle inn i verden Cyrodiil igjen! :love:

 

Edit: Takk for oppmuntrende kritikk på sangen min! Gjerne kom med konstruktiv kritikk også alliha, det er enda en demo! :)

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Edit: Takk for oppmuntrende kritikk på sangen min! Gjerne kom med konstruktiv kritikk også alliha, det er enda en demo! :)

Det var faktisk ein ting eg kan kommentera litt på: den djupe, låge lyden som ein kan høyra for første gong på 0:50 var litt... malplassert. Det høyres ikkje så bra ut. :p

 

Men eg elske piano-soloen, og eg klare ikkje slutta å spela den om igjen og om igjen. :love:

Lenke til kommentar

Edit: Takk for oppmuntrende kritikk på sangen min! Gjerne kom med konstruktiv kritikk også alliha, det er enda en demo! :)

Det var faktisk ein ting eg kan kommentera litt på: den djupe, låge lyden som ein kan høyra for første gong på 0:50 var litt... malplassert. Det høyres ikkje så bra ut. :p

 

Men eg elske piano-soloen, og eg klare ikkje slutta å spela den om igjen og om igjen. :love:

 

Har notert meg det problemet! Det er egentlig den breakdown-effekten som det er noe galt med, ikke mutebassen som du hører spillende i bakgrunnen.

 

Takk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...