Mchansern Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) bigbooking.com Endret 10. september 2010 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Trondheim <3 Skal endelig ut i morgen og gleder meg MAX!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 bigbooking.com Hva synes dere om siden by the way? All kritikk mottas med takk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Trondheim <3 Skal endelig ut i morgen og gleder meg MAX!!! Akk, det hadde vært noe. Håper på en tur oppover snart. The Nightfly med Donald Fagen gjør meg glad! Edit: Er tydeligvis glad i -smilien også. Endret 10. september 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 blomsterbob Enjoy yourself! Liker lista helt nederst der, den d'n'b saken. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva synes dere om siden by the way? All kritikk mottas med takk. Imponerende Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 blomsterbob Enjoy yourself! Liker lista helt nederst der, den d'n'b saken. Arrharrharrharr! Er nesten ferdig med This sensation! Gjør meg veldig glad og hyggelig! http://www.youtube.com/watch?v=4BahH-UZpOM 4 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Stå opp om morningen. Gjøre noe, se på klokken og vite at nesten ingenting av dagen har gått. Det er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hah, jeg sto opp kl.7 i dag. Selv om jeg har fri. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er nesten ferdig med This sensation! Gjør meg veldig glad og hyggelig! http://www.youtube.com/watch?v=4BahH-UZpOM Yay for musikken din. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 15 minutter til lasagne! Er så sulten at det gjør vondt! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Snart Oblivion igjen! GLEEDE Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Snart Oblivion igjen! GLEEDE Tilfeldig at nettopp jeg også installerte Oblivion igjen! Mitt absolutte nr.1 spill og et av mine mange kjøpte spill! Gleder meg til å falle inn i verden Cyrodiil igjen! Edit: Takk for oppmuntrende kritikk på sangen min! Gjerne kom med konstruktiv kritikk også alliha, det er enda en demo! Endret 10. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nå er det installert! Klar for å redde Cyrodiil Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Edit: Takk for oppmuntrende kritikk på sangen min! Gjerne kom med konstruktiv kritikk også alliha, det er enda en demo! Det var faktisk ein ting eg kan kommentera litt på: den djupe, låge lyden som ein kan høyra for første gong på 0:50 var litt... malplassert. Det høyres ikkje så bra ut. Men eg elske piano-soloen, og eg klare ikkje slutta å spela den om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Humørspredere på X-Factor. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Edit: Takk for oppmuntrende kritikk på sangen min! Gjerne kom med konstruktiv kritikk også alliha, det er enda en demo! Det var faktisk ein ting eg kan kommentera litt på: den djupe, låge lyden som ein kan høyra for første gong på 0:50 var litt... malplassert. Det høyres ikkje så bra ut. Men eg elske piano-soloen, og eg klare ikkje slutta å spela den om igjen og om igjen. Har notert meg det problemet! Det er egentlig den breakdown-effekten som det er noe galt med, ikke mutebassen som du hører spillende i bakgrunnen. Takk! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nettopp kommet hjem fra en fantastisk kveld med venninna mi, og får vite at Halo Reach er sendt fra lageret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå