Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er tøft når Skambankt svarer meg på Facebook! Dere kan ta på meg om dere vil! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 At jeg faktisk får gjort ganske mye selv om jeg har hjemmkontor. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 men det gjør de Er du medlem her? http://www.hlf.no/ Nop. Er bare en av dem som driter i hvilken sjanger/hvem som synger, så lenge det lyder bra i mine ører Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er tøft når Skambankt svarer meg på Facebook! Dere kan ta på meg om dere vil! Jeg er venn med redaktøren i Gamer.no på Facebook, ja du kan ta på meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er tøft når Skambankt svarer meg på Facebook! Dere kan ta på meg om dere vil! Jeg er venn med redaktøren i Gamer.no på Facebook, ja du kan ta på meg Vi kan ta på hverandre! Wait... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Blir vel slakta hvis jeg sier at Radio Energy spiller bra musikk, men det gjør de *slakter NothinDoin* Det er tøft når Skambankt svarer meg på Facebook! Dere kan ta på meg om dere vil! Jeg er venn med redaktøren i Gamer.no på Facebook, ja du kan ta på meg Vi kan ta på hverandre! Wait... jeg vil at begge to skal ta på meg! jeg trenger at noen tar på meg og sier at jeg er en flott person! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Alltid greit å ha fysisk kontakt, uansett om det er gutter eller jenter. Finner det lite homofilt å gi en vennskapelig klem. Apropos NRJ så er musikksmaken som baken. Tviler på at alle liker min satanmetall. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Alltid greit å ha fysisk kontakt, uansett om det er gutter eller jenter. Finner det lite homofilt å gi en vennskapelig klem. korrekt. Apropos NRJ så er musikksmaken som baken. Tviler på at alle liker min satanmetall. korrekt Endret 10. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Satanmetall er kos det, men jeg klarer bare ikke høre på èn bestemt musikksjanger hele tiden. Blir så sykt lei! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når jeg er trøtt går musikk tvers igjennom hodet. Kan sitte og høre på opera og what not uten og ense det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Samme her! Du skulle bare visst hva jeg liker. Hint: Bach, HtheB, Merzbow, Grieg, Lisa Gerrard og Andrea Bocelli. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Samme her! Du skulle bare visst hva jeg liker. ........ ....... ........ Andrea Bocelli.--> Bocelli er jo bra! Gjett hva jeg hører på nå?! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Høy musikk etter en lang dag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bocelli har en fantastisk stemme, det er ikke noe jeg hører på åpenlyst, selv om jeg vet at mange er skap-bocellier. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 jeg hører på han, og digger han! Og er ikke det minste flau! men likevel, hører mer på andre band enn han... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 blomsterbob Enjoy yourself! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 At jeg har laget en sykt pro webside sammen med noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå