Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Den var nydelig. edit: Har du free download av sangene dine? Endret 8. september 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Offisielt nei, men har en demo MP3-fil. Blir kanskje litt dumt å gi bort demoer da, da jeg vanligvis kjører 5-10 ganger med finpussing og bygging før jeg gir ut sanger. Denne sangen er derimot 1 runde @ 30-50 minutter. Endret 8. september 2010 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Akkurat sendt inn søknad til Tryvann Vinterpark om jobb Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tusen takk! ...men du har den ikke i et annet filformat? Ipoden min failer og klarer ikke synkronisere det. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har Apple sluttet å støtte MP3 også nå? Hvilket format skal du ha det i? WAV eller OGG? 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Vent.. den er jo mp3 Er visst ikke filformatet, kanskje Itunes bare har fucket det opp som vanlig. edit: På vedlegget står det "Dj sørmo - this sensation (Gavekort Remix) 0.5 (DEMO).mp3", men når jeg trykker på linken får jeg "Dj sørmo - this sensation (Gavekort Remix) 0.5 (DEMO).mpeg". I Itunes står det som en "Quick Time filmfil" eller noe sånt. Å endre extentionen funket ikke. At noe så simpelt bare.. ikke skal fungere. Endret 8. september 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Tar jeg ikke feil så vil iTunes ha det til AAC først. Edit: What!? Mpeg?! Endret 8. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 God musikk og at det nærmer seg helg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Merkwürdlich! Lagre den da, så skifter du prefixen til MP3 etterpå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Prøvde, det funket ikke. Ble som om den var .mpeg i Itunes. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg gir opp! Er leggetid for meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er ikke nok å skifte filetternavnet da, gutter... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det var det jeg mente med prefix. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hører på Band of Horses og får klump i halsen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 All oppmerksomheten fra jenter om dagen! blir helt rar jeg:P Gamle venninner popper opp overalt og vil møte meg, snakke med meg, og enkelte vil rett og slett bare ha sex med meg! Alt etter det ble slutt mellom meg og dama, beste som har hendt det trur jeg:D Fuck ass, for noen dager siden var jeg sykt deppa, mens nå er jeg så sinnykt happy! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 All oppmerksomheten fra jenter om dagen! blir helt rar jeg:P Gamle venninner popper opp overalt og vil møte meg, snakke med meg, og enkelte vil rett og slett bare ha sex med meg! Alt etter det ble slutt mellom meg og dama, beste som har hendt det trur jeg:D Fuck ass, for noen dager siden var jeg sykt deppa, mens nå er jeg så sinnykt happy! nå har jeg ryddet rommet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 All oppmerksomheten fra jenter om dagen! blir helt rar jeg:P Gamle venninner popper opp overalt og vil møte meg, snakke med meg, og enkelte vil rett og slett bare ha sex med meg! Alt etter det ble slutt mellom meg og dama, beste som har hendt det trur jeg:D Fuck ass, for noen dager siden var jeg sykt deppa, mens nå er jeg så sinnykt happy! :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Helg! Sånn snart ihvertfall Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Denne filmen gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå