Nostalgisk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Snille forumbrukerar. Dem setter jeg også pris på, selv om det ikke finnes så veldig mange av dem etter min erfaring. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At bestemor og pappa ga meg sammenlagt 2500 kroner til å finansiere den nye bruktbilen . Alt går seriøst DRITBRA nå! Er så overlykkelig som aldri før. 1 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skal kanskje benytte meg av et tilbud på sykkel jeg fikk idag. Ny Lapierre Technic 500 til 6000 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Plakater fra PosteRevolution ankommet! \o/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noen på face som har gått inn på et spill. Dette har da fått tilgang til veggen og alle har spamma "Mario Car". Finner det litt morsomt i grunn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Daft Punk gjør meg glad! Spesielt da jeg endelig fikk spilt frem Daft Punk-settet på DJ Hero. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Alt går seriøst DRITBRA nå! Er så overlykkelig som aldri før. Bare vent, snart kommer en diger smell Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) At bestemor og pappa ga meg sammenlagt 2500 kroner til å finansiere den nye bruktbilen . Alt går seriøst DRITBRA nå! Er så overlykkelig som aldri før. Bare vent, snart kommer en diger smell alt går bra for snille jenter! tygg litt på den.. Endret 8. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Denne gjer meg glad http://www.youtube.com/watch?v=-gcRXXKEpNU Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At den andre tråden endelig ble stengt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Og at flere vil få et slag med hammeren Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg får nok et slag fordi jeg brukte stygge ord som "lavmål" og "høyre". 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) *håpe på at hestekølle vinner feriebiletten* ;Dobbel Endret 8. september 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvis jeg blir bannet for det jeg sa, som ikke var noe offensive mot noen. Ja da... On topic: CSI snart Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At den andre tråden endelig ble stengt Ha ha, det skjer hele tiden. Klarer ikke å slutte å se på NES'en min som står her vedsiden av meg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qMUyjvXpMV0&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Daft Punk gjør meg glad! Spesielt da jeg endelig fikk spilt frem Daft Punk-settet på DJ Hero. ^^ Ooooooog Tron: Legacy! OMG OMG Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Denne gjer meg glad Du gjør meg glad når du skriver slike ting! Jeg har vært i relativt dårlig humør hele dagen, men fikk et skikkelig boost nå, rett før jeg skal legge meg! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Denne gjer meg glad Du gjør meg glad når du skriver slike ting! Jeg har vært i relativt dårlig humør hele dagen, men fikk et skikkelig boost nå, rett før jeg skal legge meg! Det gjer meg glad å gjere deg glad Eg trykte akkurat på play på den rett før eg klikka meg inn på tråden her for å lese det nyaste innlegget. Seriøst, den remixen der er instant-happyness Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Takk takk! Likte mixen min selv, men den har mange småfeil jeg må fikse opp i. Er forresten en fra forumet som har laget originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå