Mr. A Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Nydelig Rajah. Kjenner meg igjen i det meste der. Takk for at du minner meg på om det Endret 8. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bare hyggelig! ^^ Det er de små øyeblikkene som er noe, det er de en husker. (: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 2000 mer i lønn enn først planlagt! FUCKING YES!!! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 2000 mer i lønn enn først planlagt! FUCKING YES!!! Gratulere! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Endelig er jeg og laptopen forent. Kommer til å bruke mange timer sammen framover. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ting som er hyggelige og gjør meg glad: P3 Metallica på P3 Forum Speil på jobben Ting som ikke er fullt så hyggelige: At nettstrømmen til P3 er nede Ikke få hørt på Metallica som de spiller på P3 nå Sum á sumarum: Ganske så hyggelig og jeg er ganske så glad Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 - Fri på fredag. - Store sjanser for at det blir et par kopper med kaffe sammen med gode venner i helgen. - Forventningene til SW: TOR. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Oceanlab <3 Fordi Justine Suissa har flott stemme. YEY! Min MP3-spiller overlevde turen i vaskemaskinen ! Cowon D2, best4life-yo. Mitt nye grafikkort, skjerm og ruter kom idag. WOOOOO. Fine dagen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Speil på jobben ? hva mener du? Endret 8. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Speil på jobben ? hva mener du? Èr ikke det åpenbart nok for deg? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Speil på jobben ? hva mener du? Èr ikke det åpenbart nok for deg? nei, for jeg er skikkelig treg! helt ærli, nei, det er enda ikke åpenbart... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Speil på jobben ? hva mener du? Èr ikke det åpenbart nok for deg? nei, for jeg er skikkelig treg! helt ærli, nei, det er enda ikke åpenbart... Speil Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Speil så du er glad i speil? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Mitt nye grafikkort, skjerm og ruter kom idag. WOOOOO. Fine dagen. Skjønner godt hvordan du føler deg, da jeg ventet på å hente SSDen, nye CPU kjøleren og Radeon 5870 Vapor-X kortet gledet jeg meg som en unge på julaften. Hva bestilte du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 En dame som hadde med seg en skjønn liten baby som smilte masse til meg i dag på jobb Ble så glad når jeg gjorde grimaser til han. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skjønner godt hvordan du føler deg, da jeg ventet på å hente SSDen, nye CPU kjøleren og Radeon 5870 Vapor-X kortet gledet jeg meg som en unge på julaften. Hva bestilte du? Samsung 24" 16:10 LCD, Nvidia GTX 460 og en kraftig trådløs ruter . Og alt fungerer !! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Have fun! Hvilken router da? My curiosity knows no limits! Endret 8. september 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 To ting er nå gjort for å få en bedre CV / søknad. Proffere e-postadresse med navnet mitt som domene, og truckførerbevis (i neste uke da hvertfall)! Føler at jeg er et skritt nærmere å finne meg en jobb nå. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Snille forumbrukerar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå