Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ida Maria. Musikken, dama, generelt alt med henne gjør meg glad! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 NRK Folkemusikk. Fantastisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! Rydda på rommet. Brukt sikkert nesten fire timer! Endte opp med flere søppelsekker med drit og ting som ble kasta/flytta ut, som TV, benk med mer. Det er digg følelse! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Å være fornøyd med egen innsats etter trening og kjenne at nå er det godt med litt sunn mat. Edit: Postgirobygget og en liten pose Sørlandschips er heller ikke feil! Endret 6. september 2010 av dreaMz Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 The Expendables. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 To ting er nå gjort for å få en bedre CV / søknad. Proffere e-postadresse med navnet mitt som domene, og truckførerbevis (i neste uke da hvertfall)! Føler at jeg er et skritt nærmere å finne meg en jobb nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kanskje ikke veldig hyggelig, eller hun prøver jo, men jeg ble i alle fall i godt humør av en litt forstyrra dame på jobben i dag. Fikk meg en god latter :!: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 sex, flørting, nye ting, festing, reising. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Solid trening og en solid omelett til middag etterpå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Å vite at skattekortet endelig er på vei i posten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Plan B. Word! Digger det nyeste albumet hans. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kunder som ikke kommer innom butikken. Altså: Kundefritt 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva er det du jobber som da lille gutt? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kassadame på Jernia woop woop! Men bare en uke til! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er hyggelig noen jobber i kassa, slik jeg får bruke pengene mine på ting. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er hyggelig at jeg bare har fem arbeidsdager igjen! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kaffe! Hadde alvorlige problemer med å holde meg våken på skola, men så mekket jeg meg en trippel Espresso og da rusha jeg bare gjennom regnestykkene. En kriminelt sterk kaffe må det ha vært. Forresten glad for at fagene jeg tar går som en lek. Var skeptisk til å ta matte opp igjen, men det er null stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå