Anonym234 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Skjegget mitt er borte! Fredrik is going crazyyy! Da mangler bare håret Nei, ikke klipp deg! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jo, langt hår er harry.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så fordi du syns det er harry skal alle klippe seg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det spørs helt på hvem sitt hode det sitter på, det kan også være ganske hawt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Endelig fått fikset Sennheiser-headsetet mitt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hawaii\Honolulu neste sommer Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så fordi du syns det er harry skal alle klippe seg Uhm, ja? My word, your order. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Å være så dødstrøtt at jeg holder på å sovne nå Sovna på toget hjem fra jobb i dag også. Slitsom uke osm krones med uendelig mange timers søvn i helgen. Good night! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har ikke vært deprimert på mange måneder Eller, var ikke så langt i fra èn dag på grunn av stress i forbindelse med skolen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Veldig små ting av og til! Spillte BC2 på Panama Canal, så kom jeg bak to fiender som stod bed ryggen til, etter par sekunder tenking fant jeg ut at jeg skulle først skyte første mann med 40mm hagla over skulderen til han andre for så å knive siste mann. Funket fett! Så samme runde kom jeg over en fyr aleine i et skjul, han hadde nettopp tatt fram ammor boksen sin og kastet den på bakken, mens han kaster den så ser han meg som går mot han helt rolig og så kniver jeg han! Stakkars fyr, kunne ikke gjøre noe han :!: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Å kunne legge seg i ei varm og mjuk seng etter ein lang dag Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 En snus og en nybrugget kaffekopp på nattevakt! Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Å få den fete overgangen helt på sparket når jeg mikser musikk 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jo, langt hår er harry.. Wow! Selvtillits-boost! Men nei, håret forblir! Jeg trimmer håret mitt i ny og ne, men kommer aldri aldri aldri til å ha kort hår igjen. Skjegget skal også få leve når det kommer tilbake, synes bare det er så moro å se på meg selv akkurat nå! Angrer pittelitt! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 At jeg fikk en ok scor på MW2 nå. (23-5) Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Postet bilde Det gjør meg glad Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Musikk... Gareth Gates - Anyone Of Us Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Postet bilde Det gjør meg glad hvilket bilde? hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå