dysfunctional Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg tok attending på det eventet. Mange folk trykket "... likes this" Akkurat som om jeg ikke passer inn i en kosekveld for jenter, lzm. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hatt første dag i ny jobb/lære i dag Og jeg bli glad av å gi gaver som mottakeren setter pris på. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Booty call! i hear that:D 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 om 7 uker er jeg 5k rikere Får planlegge hva jeg skal bruke de på 2k skal hvertfall rett inn på sparekonto'n som foreldrene kontrollerer 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Booty call! Høy fem 2 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Dead Rising 2 kommer i slutten av September Endret 2. september 2010 av Velociraptor 2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fikk besøk av ei jente hjem etter skolen, det var koselig 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg vant 1000,- på flakslodd + 25 faktisk. 3 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Happy forde jeg ikke blr kvalm og uvell av å rense percing såret mitt 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg kan spille sc2 igjen!! woohoo 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ren og pen bil både ut og innvendig! Herlig når man rigge seg til i garasjen og tørke i alle kroker hvor man ser støv og skitt! Nå venter nachos før bil nr 2 er klar for vask 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dead Rising 2 kommer i slutten av September Tanken på det gjør meg og glad! 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Nettopp blitt ferdig med å bære og stable 4 tonn med murstein. Litt god musikk skader ikke heller på humøret edit: Og så skal jeg ut på rådyrjakt i morgen. Tjohei. Endret 2. september 2010 av Mr.Graves 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ferdig med 1 time isøkt og 30 min styrke! 1 time is og 1 time styrke imorra! Going strong! 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dere gjør meg glad, alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde en herlig kebab etter en hel dag med sulting! 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det føles godt å drive med en aktivitet der å se "bra" ut bare blir en bivirkning, og ikke selve målet med treninga. Det gjelder vel egentlig alle sporter når jeg tenker meg om. Men særlig ting som kampsport og turn. Kan ha noen skikkelig gode uker med givende trening, og hvordan man ser ut har ikke vært i fokus i det hele tatt. Jeg er ikke sånn veldig overfladisk, men å se at man har bygd muskler uten å gå inn for det føles bra. Jeg respekterer selvfølgelig dem som drar til treningssenter kun med mål om å få fin kropp, de må jo hente motivasjon fra et eller annet sted som er totalt ukjent for meg hvertfall. Endret 2. september 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg klarte å fikse det ene hjulet på "damp" lokomotivet mitt Nå må jeg bare kjøpe lodde utstyr og lodde en av ledningene på igjen, slike at det fungerer igjen (Får jeg håpe på da) En av vennene til lillebroren min synes det var så jævla kult at han måtte ødelegge det.. Endret 2. september 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde en herlig kebab etter en hel dag med sulting! +1 Spiste liten kebab klokken 17, og er fortsatt mett 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå