Amberlamps Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Slutta 3 timer før på skolen pga. sykemeldt lærer! Da ble det byen og matlaging med ei venninne Dansk musikk! http://www.youtube.com/watch?v=Unuc_uMZXu4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Å fylle kjøleskapet med en ny ladning frukt, grønsaker og annet snacks er i grunn ganske herlig. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Definitivt! Spesielt når ein kjøpe det i frå torjå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan jeg tro! Tror det er torg her i byen hver lørdag. Har aldri tatt meg tid til å sjekke det ut, egentlig. Men hey! Nå er jeg i det minste klar over det! :^D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan jeg tro! Tror det er torg her i byen hver lørdag. Har aldri tatt meg tid til å sjekke det ut, egentlig. Men hey! Nå er jeg i det minste klar over det! :^D Bor ikke du i Drammen? Er det ikke frukt og kos på Bragernes torg hver dag? I hvert fall sommerhalvåret..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Eh. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Derfor er det fryktelegt praktisk i Stavanger. går gjennom torget 2 gongar dagleg, på veg til skulen! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Eh. Jeg vet ikke. Du får sjekke det ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ser den første American pie filmen. Ahh, minner Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) At jeg har begynt å trene litt orientering igjen. Er vel en 3-4 år siden sist jeg var i fysisk aktivitet... Det var tungt, men det går bedre. Var anjdre løpet i dag. Jeg synes det gikk greit i forhold til formen min, bortsett fra en liten bom på 180 grader da... Endret 1. september 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Orientering? Frivillig? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tro det eller ei, men ja. Skal få vekk magen før sommeren. (Eller i hvertfall gjøre et tappert forsøk med bedriftsorientering)... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jammen orient- Jeg forstår ikke. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Løper i hvertfall fra A til B da. I stedet for å løpe i ring (bortsett fra når man bommer). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg føler meg skikkelig god i matte nå, etter å ha slitt og hatet matte i 12 år. Regnet på Shannons teorem i telemetri-timen idag! Så nå har jeg lært matte jeg aldri kunne forestille meg at jeg kunne klart i hele mitt liv! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Så bra, Gavekort! Stå på! Det er en herlig følelse å "beseire" et fag etter flere år med slit og strev og hat for det faget. Skulle ønske jeg også kunne bli så god i matte... sukk. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan jeg tro! Tror det er torg her i byen hver lørdag. Har aldri tatt meg tid til å sjekke det ut, egentlig. Men hey! Nå er jeg i det minste klar over det! :^D Bor ikke du i Drammen? Er det ikke frukt og kos på Bragernes torg hver dag? I hvert fall sommerhalvåret..? Jo, det er det. En skal være bra innestengt hjemme om en bor i drammen uten å få med seg noe sånt. Hele torvet er fylt med drit sommerhalvåret. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Kosekveld med jentene . Endret 1. september 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå