Niqābninja Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Oh. At jeg får igjen over 10k på skatten kommerjo høyt på lista I tillegg har jeg fått lokalisert og henta hjem kabinettet mitt pga ei kjempekoselig og serviceinnstilt dame på posten \o/ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) At det sannsynligvis blir klassetur/overnattingstur til flyshowet i Bodø i juni HELE luftforsvaret kommer + masse andre fly/helikoptre Å som jeg gleder meg hvis det blir til!! :D Pluss at det skal være med to lærere som kjører, og det er ikke akkurat kjedelige lærere.. De sjenker oss like mye som vi gjør med oss selv Oi dette ble en del smiley's... :/ Endret 9. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ^^ Hehehe, vi skal Rafte i Sjoa vi (vet ikke åssen det staves) Var på et flyshow i sommer, på Rygge. Video jeg lagde derfra: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Å være hjemme alene og kan spille så høy musikk jeg vil gjør meg glad. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, det er konge. Spiller så det dundrer her nå mens jeg lager mat. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ny bassgitar i morra en Warwick Corvette STD for den som lurer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 At nå funker endelig sekundær pc-en ordentlig, mangler bare høytallere og tp kabel til den så er den good to go, trenger også noen harddisker men det haster ikke så fælt, har bare 80gb på den nå. En ting som gjør meg ekstremt glad er at jeg fikk 3 PSU-er istad hvorav en ene bruker jeg på sekundær pc-en nå, fikk disse av en kamerat av meg som har ett lager av pc deler som jeg kan forsyne meg av Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lønn i dag!!! Passer meg ufattelig bra siden jeg skal på kurs i molde i morra. Artig å stikke innom butikker vi ikke har i byen og se litt Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Å sette på reprise av Radioresepsjonen nå på kvelden, det får meg i virkelig godt humør! :!: Endret 10. april 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 At jeg har fått objktivet idag ; Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 At jeg har fått objktivet idag ; Åssen da? Jeg er glad siden jeg får til "fløtelandinger" i FSX nå Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 150mm Maco Kult ! Grattis ! Jeg er glad siden jeg mest sansynelig kjøper en nitro RC bil i slutten av uken. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 150mm Maco Grattis Åssen merke da? *nyskjerrig* 150mm Maco Kult ! Grattis ! Jeg er glad siden jeg mest sansynelig kjøper en nitro RC bil i slutten av uken. Jeg er glad jeg HAR en nitro bil Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Å være hjemme alene og kan spille så høy musikk jeg vil gjør meg glad. Jeg får lov til å spille om det er folk hjemme også jeg. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Å være hjemme alene og kan spille så høy musikk jeg vil gjør meg glad. Jeg får lov til å spille om det er folk hjemme også jeg. Jeg får lov jeg også, men jeg liker ikke å spille så høyt når mamma er hjemme og hører den sære musikken min. Dessuten kan man slå seg litt mer løs når man er hjemme alene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 150mm Maco Grattis Åssen merke da? *nyskjerrig* Sigma ; ) Vurderte å kjøpe Tamron sin 90mm. Men ble ikke no av det, med tanke på fugler og små bøgs ; ) Ville nok skremt de vekk xD At det er FREEEEDAG!!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 FREDAG Og tilbud på cola Jeg betelte for tre 1.5l og fikk 5 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 At 6 timer jobb skiller mellom meg og helg. Dette kan forøvrig også postes i Ting som irriterer grenseløst. Jeg har også fått fatt i lakk, så om ikke så alt for lenge blir det hobbylakkering diverse steder på bilen Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fredag, Coca Cola, Chips og Xbox ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå