Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Han ene neger'n i klassen :!: Læreren: *rart navn*, hvor mange bor det i Somalia? (han er derfra) Gutten: Ingen, alle har fløtta til Norge! 4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Å kunne danse til Lady Gaga mens man trekker av seg uniformen og koser seg som tilskuer er digg... Av og til er du rasende festlig. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ting som gjør meg glad: - Ariske mennesker - At jeg er arisk - At minigrisen snart er i hus Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Denne sangen gjør meg glad http://www.youtube.com/watch?v=JWnapx502uQ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Av og til er du rasende festlig. Jeg har mine positive sider óg, en gang iblant. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ting som gjør meg glad: - Ariske mennesker - At jeg er arisk - At minigrisen snart er i hus Ting som gjør meg glad: - Folk som ikke er nazister - At jeg ikke er nazist - At jeg ikke kommer til å bli runjult pga nazistiske holdninger 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har man ikke lov å være glad i si egen rase? Er dermed ikke sagt at man hater andre raser.. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ting som gjør meg glad: - Ariske mennesker - At jeg er arisk - At minigrisen snart er i hus Really.. just fucking really? Burde nesten blitt kasta på ræva ut av dette forumet på livtid grunnet den idiotiske kommentaren der. Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har man ikke lov å være glad i si egen rase? Er dermed ikke sagt at man hater andre raser.. Kun svarte, brune, gule, røde og blå har lov til å rotte seg sammen mot de slemme hvite rasistene (altså alle hvite). 2 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ting som gjør meg glad: - Ariske mennesker - At jeg er arisk - At minigrisen snart er i hus Really.. just fucking really? Burde nesten blitt kasta på ræva ut av dette forumet på livtid grunnet den idiotiske kommentaren der. Skjerp deg. Jeg ga deg et pluss for at du ikke skjønner ironi når du ser det. Ikke at det er lett da. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg ga deg et pluss for at du ikke skjønner ironi når du ser det. Ikke at det er lett da. Å forstå ironi? Ikke lett nei, for din var jævla vanskelig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg ga deg et pluss for at du ikke skjønner ironi når du ser det. Ikke at det er lett da. Du graver deg lengre og lengre ned, kamerat. Kanskje på tide å heise det hvite flagget snart. (Pun intended) Ironi funker ikke på interett. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Uansett hvilke meninger du har burde du ikke bli kasta ut, er det ikke det vi står for, å ikke gjøre forskjell på mennesker og la andre ha sine egne meninger. Endret 28. januar 2016 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Så en "gammel" mann i dress og med stresskoffert skate over en bro da jeg dro hjem fra skolen i dag. Endret 24. august 2010 av Constanse 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Uansett hvilke meninger du har burde du ikke bli kasta ut, er det ikke det vi står for, å ikke gjøre forskjell på mennesker og la andre ha sine egne meninger. Føler mange ganger at såkalte politisk korrekte mennesker er hypokrater. Delvis enig. Kan diskuteres i det endeløse, skal vi tolerere nazistisk propaganda på dette forumet? Spøk eller ikke, jeg synes det er smakløst. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Blir glad av at flere av de eldre, staselige herremennene jeg har som kunde har "kule", ungdommelige joggesko. Og at jeg fikk en klem av den ene kunden min da jeg låste meg ut av lokalet i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Må bare le av masse forskjellig sladder jeg får høre :!: Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Delvis enig. Kan diskuteres i det endeløse, skal vi tolerere nazistisk propaganda på dette forumet? Spøk eller ikke, jeg synes det er smakløst. Nazisme er ett sårt tema, men han sa da aldri at han hater jøder og mørkfargede folk? Det er mer til Nazisme enn å elske den ariske rasen. Endret 24. august 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 "I Homer-glad humør" OHMYGODOHMYGODOHMYGOD! Vært så heldig å fått den siste laptopen fra fjernlageret og vil være i mine hender senest fredag! "This must be what joy feels like" Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 At bilen min gjeng som den skal etter girkassebytt, simring, senking og nokon utskiftningar i framhjulstillinga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå