Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsker å skyte måker^^ Gleder meg til brygge byggings sessongen starter så er det frem med spikerpistol vs måke ^^

Hvem hadde trodd at en femåring kunne lese og skrive såpass greit?

Jeg er nok ikke 5 år nei, jeg bare hater måker om sommeren siden de vekker meg kjempe tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Elsker å skyte måker^^ Gleder meg til brygge byggings sessongen starter så er det frem med spikerpistol vs måke ^^

Hvem hadde trodd at en femåring kunne lese og skrive såpass greit?

Jeg er nok ikke 5 år nei, jeg bare hater måker om sommeren siden de vekker meg kjempe tidlig om morgenen.

 

 

Neida, er nok bare du som "finner opp historier" for å prøve å gi et "jeg-er-tøffing" intrykk til folket.. sorry dude, not this time : D

Lenke til kommentar
Broren min har fått seg kjærest :wee:

Liker og se hvor glad han blir og digger når hun liksom begynner med det derre: "nei la han se film her, vi kan gjøre noe annet" :D

 

Du har vett nok til å gå en annen plass når han har besøk av dama , sant? Hvis ikke varer det ikke lenge før hun slutter å komme. Hun sier det bare for å være grei.

 

Jeg synes det er ufattelig trivelig at jeg er gladløk for tiden. Så utrolig deilig å bare være dritglad :)

Lenke til kommentar

Jeg får meg ny vaskemaskin!!!

 

Den gamle tok kvelden , 4 år gammel. Vi får tilbake det type min betalte for den da han kjøpte den.

 

Da blir det en splitter ny og mye bedre vaskemaskin !!!

 

Kvinnfolkgleder :love:

 

Jeg vil ha en med stor fin glassdør, display som forteller tiden som gjenstår, slik som gjør at man kan utsette starten (for at jeg skal kunne sette på ei maskin om morgenen uten å vekke nabon) og med stor plass inni :)

Lenke til kommentar
Blir gladere for hver dag som går : D

fordi, om en måned ca. Skal jeg ha konfirmasjon: D og da blir det ny pc:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...2C-15814AA67BF3

 

Ser at du skal kjøre SLI?xD Men hvorfor GT 9600? Spør om hjelp i "Hjelp til kjøp av.." Jeg tror du vil få ei bedre liste eller vise lista og spørr andres meninger

 

 

 

 

 

 

At objektivet mitt imorra er i fanget mitt

Lenke til kommentar
Blir gladere for hver dag som går : D

fordi, om en måned ca. Skal jeg ha konfirmasjon: D og da blir det ny pc:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...2C-15814AA67BF3

 

Ser at du skal kjøre SLI?xD Men hvorfor GT 9600? Spør om hjelp i "Hjelp til kjøp av.." Jeg tror du vil få ei bedre liste eller vise lista og spørr andres meninger

 

 

 

 

 

 

At objektivet mitt imorra er i fanget mitt

 

Den listen er gjennomskuet av veldig mange folk overalt nå :p

Hvorfor IKKE to stk. 9600GT ? De yter bedre enn ett 9800GTX... så.. + de er billige med tanke på Pris/ytelse

 

(Ja, jeg vet at 8800gt i SLI yter bedre, men det tærer på budsjettet -_- )

 

EDIT: ah fuck it... du får meg til å tvile, som igjen får meg til å sitte timesvis og lese bench tester XD

Jeg får se hvor mye penger jeg får til konf. om det blir 9800gx2 , 8800GT SLI , 9800GTX Sli, eller 9600GT Sli

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...