;_; Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Klarte å lodde en 3.5mm headphone jack :o Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Klarte å lodde en 3.5mm headphone jack :o Skulle jeg også gjort. Bare synd jeg ikke har loddetinn ... Har rootet HTC Legenden min, det gjør meg litt glad! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Du kan få litt av meg Godt å bli kvitt èn meter med ledning fra headsettet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Bare til å sende det. Har igjen blitt offer for drittpluggene til Koss, så må lodde på ny minijack for å kunne bruke mine Spark Plugs. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Minijack? Eneste som er dumt nå er at jeg må bruke en 3.5mm til 3.5mm adapter, slik at jeg kan bruke headsettet med iPhonen (med veske rundt), når jeg får den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Minijack ja, 3,5 mm jack. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Mamma gjorde meg veldig glad nå nettopp. Hun ringte til meg og jeg skjønte med en gang at noe var galt. Jeg spurte hva som var i veien, så fortalte hun det, og så prøvde jeg og trøste henne. Og da vi nesten var ferdige å snakke sa hun at hun følte seg mye bedre etter å ha snakket med meg, og at hun ikke kunne ønsket seg en bedre datter, og at jeg var den eneste hun følte hun kunne fortelle alt til. Da så jeg omtrent slik ut: Slikt varmer hjerte og sjel. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=OLanWagsaM8&feature=related *nynne* Helt fantastisk Endret 14. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 at jeg kansje får på tg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 *nynne* Helt fantastisk Der gjore du meg og glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 *nynne* Helt fantastisk Der gjore du meg og glad Gerudo Valley Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Når man i stedet for å drepe et insekt, fanger det og slipper det ut. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hm, jeg gjorde det når jeg spillte The Sims.. Tells det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mamma gjorde meg veldig glad nå nettopp. Hun ringte til meg og jeg skjønte med en gang at noe var galt. Jeg spurte hva som var i veien, så fortalte hun det, og så prøvde jeg og trøste henne. Og da vi nesten var ferdige å snakke sa hun at hun følte seg mye bedre etter å ha snakket med meg, og at hun ikke kunne ønsket seg en bedre datter, og at jeg var den eneste hun følte hun kunne fortelle alt til. Da så jeg omtrent slik ut: Slikt varmer hjerte og sjel. Jenter, ass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Glad jeg er ferdig med skolen Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ei jente er hyggelig å gjer meg alltid glad Skal ikkje meir til! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mamma gjorde meg veldig glad nå nettopp. Hun ringte til meg og jeg skjønte med en gang at noe var galt. Jeg spurte hva som var i veien, så fortalte hun det, og så prøvde jeg og trøste henne. Og da vi nesten var ferdige å snakke sa hun at hun følte seg mye bedre etter å ha snakket med meg, og at hun ikke kunne ønsket seg en bedre datter, og at jeg var den eneste hun følte hun kunne fortelle alt til. Da så jeg omtrent slik ut: Slikt varmer hjerte og sjel. Jenter, ass. Gutter, ass. :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Flyttet inn i Trondheim igår, sett på byen idag. Tror dette kan bli noen fine år. Og Zeldasangen over er enormt kul. På vei til Maiden nå forrige uke spilte jeg igjennom masse Zelda-greier. Til irritasjon for kjæreste og venninne i bilen. Endret 15. august 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå