bortevekk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Heldige meg fikk igjen hele 3500,- Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mora mi fikk igjen 8 000 og jeg ble veldig veldig glad nå siden nå kom sjefen min på døra men lønna mi og spurte om jeg kunne jobbe en del fremover. Full tid i sommeren som jeg pleier så skal trappe opp mot full nå. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 utrolig deilig at det er lyst ute kl er 20.00 og det er lyst Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk tre tusen igjen på skatten. Happy Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hat mor har kommet igjen fra utenlandsferien Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Heldige dere som fikk igjen på skatten da! Jeg ble skyldig 9000 jeg :!: Samboer fikk igjen 18000, og da må jeg jo være glad på hans vegne:) Det gjør meg ufattelig glad at det er sol ute allerede klokken 7 om morgenen , og jeg får gått fine lange turer med hundene mine hver morgen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sol ute, og jeg er i merkelig godt humør. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 At jeg alene brukte 10 min på en oppgave andre i klasse som jobbet to og to sammen brukte 3-4 timer Og at jeg fikk 5 i å låse skruer med låsetråd (tykk ståltråd)^^ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 At jeg er i merkelig uforklarende godt humør. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg ELSKER lyden av måker! Er så digg sommerfeeling når sola skinner og måsæne hyler. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg ELSKER lyden av måker! Er så digg sommerfeeling når sola skinner og måsæne hyler. Jeg liker også måke lyder ! Sommer og sol Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og måker som stjeler maten din/driter deg ned.. Men de er artige å sjenke fulle da Lenke til kommentar
Elij Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Å komme hjem fra skolen er utrolig deilig, selv om du er sliten Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Elsker å skyte måker^^ Gleder meg til brygge byggings sessongen starter så er det frem med spikerpistol vs måke ^^ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Denne videoen gjorde meg glad akkurat nå http://www.youtube.com/watch?v=CxeS27akB8M...t=2&fpart=1 Hælvete! Faen, steike meg også!Eg glemte å ta ned hjulan! No har hælvete begynt..! Og en gang til: Endret 8. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Broren min har fått seg kjærest Liker og se hvor glad han blir og digger når hun liksom begynner med det derre: "nei la han se film her, vi kan gjøre noe annet" Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hælvete! Faen, steike meg også!Eg glemte å ta ned hjulan! No har hælvete begynt..! GraahahahaAHHAHAahah ! Den gjorde dagen perfekt ! Takk ! :!: :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Blir i got humør når jeg hører på Idyll - Postgirobygget http://youtube.com/watch?v=_iTonz58e58 får meg til å tenke på hvor herlig sommeren er : D Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Elsker å skyte måker^^ Gleder meg til brygge byggings sessongen starter så er det frem med spikerpistol vs måke ^^ Hvem hadde trodd at en femåring kunne lese og skrive såpass greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå