FrankBjarne Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 neineinei, først er det bursdagen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ok, Bursdagen din , så jul , så nyttårsaften og så min bursdag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Denne sangen! HtheB – ROFL Song Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=oUwxLzrWJaw Dette showet gjør meg glad! :!: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kjæresten min. Herresatan, så glad han gjør meg. Og jeg blir ikke noe mindre glad av at det bare er én stakkarslig, liten måned igjen. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Skal fikse EU-ok time for en kompis i dag. Så er det ut i båt på Mjøsa med to kompiser hele dagen, på kvelden blir det pils med en annen kompis. Både hyggelig og gledelige ting alle sammen Mulig man sniker inn gokart på programmet også. Edit: En feil. Endret 9. august 2010 av aGal Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Siste dagen med ferie i mårra, så begynner jobb, og litt etter det begynner skole. Gleder meg faktisk Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Fikk ha bilen til far imorgen selv om han skal på jobb Skal bli fantastisk å vaske den igjen! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Elsker westernfilmer fordi de er som bøker. Man kan liksom se ferdig resten senere om noe skulle dukke opp! Mens andre filmer må man ofte se i ett strekk for å ikke falle ut. Endret 9. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det gjør meg glad at jeg sov som en stein i natt. Jeg sov fra klokka halv 2 til ti over ni. Uten å våkne en eneste gang midt på natta og uten mareritt. Det er utrolig hvordan god søvn kan påvirke humøret. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Søte jenter og Yeah Yeah Yeahs! Skulle du ikke holde deg unna de 16-åringene da? Fant ingen sneller som passa til fiskestengene, havfiskestanga mangla en del og chilling med kompiser fant jeg ut at ikke var N64, men WoW. Så da ble jeg hjemme og spiste kake og spilte Band Hero med fjortisene. Etterfulgt av Truth or Dare 18+ som resulterte i at jeg fikk lipgloss. "Yay". Sånn ellers, Amsterdam var svært hyggelig og gjorde meg veldig glad. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Få penger inn på konto som du har glemt du skulle få 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Skal male hos a mor hele neste uke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 yaya, fikk godkjent et billån på mer enn hva jeg hadde trodd. Har mulighet å kjøpe bilen jeg faktis vil ha =) Krysse fingra. *Hoste, bumpy bumpy-klick-me Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hengte opp 6 bilder som jeg har tatt av fly og et bilde fra Halden på rommet i dag i 75x50cm størrelse. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) <bilde av epic hund> OMG WANT SO BAD. ----- Jeg drar hjem i morgen Hyggelig Endret 10. august 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Lønn og kjøp av mitt første speilrefleks i dag! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Lønn og kjøp av mitt første speilrefleks i dag! Gratulerer! OT: Ferdig på jobb om ca 20 minutter. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hmm, føler jeg må skille mellom ting som kunne/skulle gjort meg glad, og de gledene jeg faktisk har... Får begynne med at det gjør meg glad å prestere som forventa eller bedre når jeg løper konkurranser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå