Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med alle disse DJ sangene? Faen meg lei. DJ skrap, DJ badalandabad, DJ cumswappingwhores, osv.

Så lenge jeg liker musikken/sangen til en person så gir jeg faen i hvor mange DJer som kommer eller hva søren, "uff enda en "DJ" da er det jo ikke vits lengre, er jo ikke bra da" Jeg pisser også i hvor mye autotune som blir brukt, så lenge det klinger godt i mine ører gir jeg faen.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Hva skjer med alle disse DJ sangene? Faen meg lei. DJ skrap, DJ badalandabad, DJ cumswappingwhores, osv.

Så lenge jeg liker musikken/sangen til en person så gir jeg faen i hvor mange DJer som kommer eller hva søren, "uff enda en "DJ" da er det jo ikke vits lengre, er jo ikke bra da" Jeg pisser også i hvor mye autotune som blir brukt, så lenge det klinger godt i mine ører gir jeg faen.

Var ikke ment som et personangrep :p

Lenke til kommentar

Var ikke ment som et personangrep :p

Tok det ikke som det heller altså, er bare så lei over all klaginga over bagateller som det der. Der jo det man hører som teller, ikke hva ting heter eller hva slags "redigering" som brukes.

Lenke til kommentar

Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. :love:

Clicky, hvis noen er interessert.

Jeg kunne ikke takke deg mer! Jeg ELSKER den historien… :love:

Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. :love:

Herlig! Tuuuusen takk.

Elsker Don Rosa :love:

You are so welcome! Egentlig bør dere takke StumbleUpon. Den som fant siden for meg. :love:

Jeg elsker deg.

Awww, elsker deg også! :D

For å holde meg litt on topic: Gjør meg glad at broder'n snart kommer på besøk! :new_woot: Fikk en telefon fra ham i går, og vi har liksom ikke snakka på tlf på år og dag, bare skrevet email. Ble så glad etterpå at kvalmen som hadde plagd meg hele dagen rett og slett vanished. :love:

Lenke til kommentar

Commencing commercials!

Jeg er DJ! fun.gif

http://www.youtube.com/watch?v=4QOmCfpxVH0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...