Amberlamps Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Fx5vPefKB8k&playnext=1&videos=qP7oxlDveBg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva skjer med alle disse DJ sangene? Faen meg lei. DJ skrap, DJ badalandabad, DJ cumswappingwhores, osv. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 I Ting som er hyggelig tråden? Dj Sk!ppy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Var mest direktert til posten over Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hva skjer med alle disse DJ sangene? Faen meg lei. DJ skrap, DJ badalandabad, DJ cumswappingwhores, osv. Så lenge jeg liker musikken/sangen til en person så gir jeg faen i hvor mange DJer som kommer eller hva søren, "uff enda en "DJ" da er det jo ikke vits lengre, er jo ikke bra da" Jeg pisser også i hvor mye autotune som blir brukt, så lenge det klinger godt i mine ører gir jeg faen. Endret 5. august 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva skjer med alle disse DJ sangene? Faen meg lei. DJ skrap, DJ badalandabad, DJ cumswappingwhores, osv. Så lenge jeg liker musikken/sangen til en person så gir jeg faen i hvor mange DJer som kommer eller hva søren, "uff enda en "DJ" da er det jo ikke vits lengre, er jo ikke bra da" Jeg pisser også i hvor mye autotune som blir brukt, så lenge det klinger godt i mine ører gir jeg faen. Var ikke ment som et personangrep Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva skjer med alle disse DJ sangene? Faen meg lei. DJ skrap, DJ badalandabad, DJ cumswappingwhores, osv. Så lenge jeg liker musikken/sangen til en person så gir jeg faen i hvor mange DJer som kommer eller hva søren, "uff enda en "DJ" da er det jo ikke vits lengre, er jo ikke bra da" Jeg pisser også i hvor mye autotune som blir brukt, så lenge det klinger godt i mine ører gir jeg faen. Var ikke ment som et personangrep Tok det ikke som det heller altså, er bare så lei over all klaginga over bagateller som det der. Der jo det man hører som teller, ikke hva ting heter eller hva slags "redigering" som brukes. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Jeg kunne ikke takke deg mer! Jeg ELSKER den historien… Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Herlig! Tuuuusen takk. Elsker Don Rosa You are so welcome! Egentlig bør dere takke StumbleUpon. Den som fant siden for meg. Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Jeg elsker deg. Awww, elsker deg også! For å holde meg litt on topic: Gjør meg glad at broder'n snart kommer på besøk! Fikk en telefon fra ham i går, og vi har liksom ikke snakka på tlf på år og dag, bare skrevet email. Ble så glad etterpå at kvalmen som hadde plagd meg hele dagen rett og slett vanished. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva skjer med alle disse DJ sangene? Faen meg lei. DJ skrap, DJ badalandabad, DJ cumswappingwhores, osv. Så lenge jeg liker musikken/sangen til en person så gir jeg faen i hvor mange DJer som kommer eller hva søren, "uff enda en "DJ" da er det jo ikke vits lengre, er jo ikke bra da" Jeg pisser også i hvor mye autotune som blir brukt, så lenge det klinger godt i mine ører gir jeg faen. Commencing commercials! Jeg er DJ! http://www.youtube.com/watch?v=4QOmCfpxVH0 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Likte den låten veldig bra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Takk Romis! Jeg liker deg veldig bra! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Den du postet der Gavekort, drømte meg vekk i den. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Når man har 20 faner med youtubegreier, og diverse forumtråder med masse embeda videoer. Så klikker firefox, og når fanene blir gjenopprettet blir det et helvetes rabalder. Alltid like artig. :!: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Haha. Spessielt når man sitter i en Skype samtale. Hører bare 10 youtube videoer i forgrunnen, og såvidt Skype samtalen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Den du postet der Gavekort, drømte meg vekk i den. Positiv kritikk gjør meg hyggelig og er glad! Gjør meg glad og er hygg... Ja, det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan du legge den ut for download Gavekort? I MP3 format Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 legg kick inn etter www. Da blir det www.kickyoutube.com/xxxxx Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Last ned AVC og converter den til mp3? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 http://kickyoutube.com/watch/?v=4QOmCfpxVH0&feature=player_embedded Sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå