Kea Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. 4 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Jeg kunne ikke takke deg mer! Jeg ELSKER den historien… Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Jeg kunne ikke takke deg mer! Jeg ELSKER den historien… Har lest en av de bøkene med bare historier fra Don Rosa. Drit artig Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Huff. Orker ikke Donald på engelsk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Jeg kunne ikke takke deg mer! Jeg ELSKER den historien… Har lest en av de bøkene med bare historier fra Don Rosa. Drit artig w00t? En hel bok med bare Don Rosa historier? Me want! Hvor fikk du tak i en slik kostelig skatt da? Huff. Orker ikke Donald på engelsk. Det kan være litt slitsomt, men Don Rosa er Don Rosa. Har ikke tilgang til norsk Donald her anyway, så må ta det jeg får med et smil. Endret 4. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lånte den på biblioteket Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Gi meg en stooor eik på en øde plass ved vannet, noe å spise / drikke og den historien der i bladform. Da... Er livet mitt komplett. 4 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 fant ut at jeg ikke skal på jobb før på Mandag så det betyr festival i helga Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Herlig! Tuuuusen takk. Elsker Don Rosa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Å sitte i ett rom med rundt 1000 varmegrader. Helt sykt! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 at sykkelen jeg hadde bestilt var sjuktt deili Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Den har jeg en eller annen plass her i huset Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er så digg når man tror at man har screwed up big time med noen, men litt senere viser det seg at ingen egentlig har blitt berørt av noe som helst. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Den historien der har jeg i et blad^^ har mange kasser med donald blader, helt fra 1940 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Den historien der har jeg i et blad^^ har mange kasser med donald blader, helt fra 1940 Er bare en av ti tusen Donald-historier som er noe bra da. Som f.eks alt av Don Rosa. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Den historien der har jeg i et blad^^ har mange kasser med donald blader, helt fra 1940 Er bare en av ti tusen Donald-historier som er noe bra da. Som f.eks alt av Don Rosa. Jeg vet, Don Rosa har de beste historiene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg fant en av mine favoritt Donald-historier på nett! Og ikke bare en random stripe, men en full serie. Don Rosa og greier. Clicky, hvis noen er interessert. Liker hvordan skrue banner som en sur gammel mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå