Amberlamps Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tv serien Friends! Er på episode 15 nå på dag 2 og jeg klapper til introen uten at jeg tenker over at jeg gjør det :!: :!: 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Haha! Så ikke at du hadde "..bob_mafia" i signaturen din! Takk for at du beærer mitt gamle nick! Endret 2. august 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 I kveld gikk klokka fort på jobb, jeg har fortsatt alle kroppsdeler på plass, har ikke brent meg på noe varmt i dag og har faktisk heller ikke frøset, har fått tilbud om fri på lørdag slik at jeg kan dra på Raumarock selv om jeg trodde at jeg ikke kunne, og nå er jeg trøtt og får sikkert sove godt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Haha! Så ikke at du hadde "..bob_mafia" i signaturen din! Takk for at du beærer mitt gamle nick! Ja, du tok din tid på å se det :!: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tror Gavekort må tikke inn med og ha hatt det latterligste forumnavnet. bob_mafia er jo epic :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 At det forhåpentligvis blir et fantastisk lysshow på himmelen i kveld/natt! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 At det forhåpentligvis blir et fantastisk lysshow på himmelen i kveld/natt! hva skjer på himmelen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Soleksplosjonen som var i går: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10017170 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har forhåndsbestilt Opeth - In Live Concert at the Royal Albert Hall (Ltd Ed DVD/Vinyl Box Set) Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Soleksplosjonen som var i går: http://www.vg.no/nyh...?artid=10017170 Å herregud, det håper jeg virkelig er på sitt beste rundt midnattstider. Da sitter jeg på fly over skyene og får nok fantastisk utsikt til nordlyset. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den ene dagen i året jeg befinner meg i sør-Norge. :!: 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Min nye iPhone 4! Bør ikke gå i '' Ting som irriterer grenseløst '' tråden? 3 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Min nye iPhone 4! Bør ikke gå i '' Ting som irriterer grenseløst '' tråden? For deg kanskje. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tror det er heller de andre som må skrive det i "ting som irriterer så grenseløst". Spørsmålet er hvorfor nevnte kjøpte iPhone. Uansett er det latterlig å henge ut iPhone i denne tråden også, så om vi er snille så sparer vi oss selv for dette. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har endelig fiksa scooteren etter et par måneder med nøling; Støtten er sveiset og ny slange er lagt inn i det punkterte hjulet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Spilt sandvolleyball i 3t i strekk helt til solen gikk ned. Sommerferie ftw! Samme skjer i morgen, dagen etter i morgen og dagen etter det. Og kanskje dagen etter det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Onkel - "Drar utenlands imorgen, skal du ha X5n?" :cool: :cool: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå