Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[...] Sist ble det en sirupstreg netbook med standarder fra 2001.

Huff, husker jeg brukte 10 000 av konfirmasjonspengene på en PC som riktignok så veldig fin ut, men som begynte å hakke under film. Pluss, da jeg gikk over til XP på den var den uten drivere, og ikke fungerte noen ifra produsentens hjemmeside. Til og med linux fungerte dårlig på den. Lærte på den harde måten at Packard Bell er det værste drittet du kan komme borti :mad:

Men OT: jeg har et glass med vann.

No way! Min første Netbook (kjøpt i 2001) var fra Packard Bell, og den lever faen meg i beste velgående enda. Ok, batteriet er ødelagt, men det er min egen skyld due to uregelmessig opplading og at den kontakta sto u 24/7, med batteriet.

Men til tross for batterimisbruket funker den like godt nå som den gjorde da den var ny, tro det eller ei.

Det gjør meg forresten glad. :wee:

Lenke til kommentar

Ser ut som at jeg kanskje blir i stand til å kjøpe leilighet når jeg flytter ut over nyttår! Åååååh det hadde vært så braaa. Meget hyggelig og gjør meg kanskje veldig glad!

Sånn her og nå så er bakt potet supergodt, det er ingen edderkopper på rommet mitt (fordi vennen min kjørte i et kvarter klokka tre i natt for å komme og kverke edderkopper for meg), jeg har Foo Fighters på pappas anlegg, også har jeg nye blonder som jeg skal henge rundt senga mi så jeg kan sove som en prinsesse i natt :new_woot:

Lenke til kommentar

Koser meg på hytta til onkelen min siden jeg kjørte han ned for å hente hjem konebilen. Så nå har jeg 2,2kg med indrefilet og 3,2kg med fløtegratinerte poteter han vil at jeg skal spise opp innen onsdag :!: Låner X5n hans gjør jeg også, så da er det ut å titte på bygde-chicks i sentrum imorgen :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...