Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men nye superPCer derimot, dem er jeg ikke allergisk mot, så siden du er så flink til å bruke penger på PCer du ikke trenger, kan du bruke den enestående evnen din til å kjøpe en sånn en å gi meg i gave. :D

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke helt på talentet mitt! Sist ble det en sirupstreg netbook med standarder fra 2001.

Så siden jeg er så grei så skal jeg ikke prøve, slik at du slipper at jeg kjøper en dårlig PC til deg! Høres ikke det bra ut! inv_biggrin.gif

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

[...] Sist ble det en sirupstreg netbook med standarder fra 2001.

Huff, husker jeg brukte 10 000 av konfirmasjonspengene på en PC som riktignok så veldig fin ut, men som begynte å hakke under film. Pluss, da jeg gikk over til XP på den var den uten drivere, og ikke fungerte noen ifra produsentens hjemmeside. Til og med linux fungerte dårlig på den. Lærte på den harde måten at Packard Bell er det værste drittet du kan komme borti :mad:

Men OT: jeg har et glass med vann.

Lenke til kommentar

Sommerleir med Natur og Ungdom gjør meg skikkelig, skikkelig glad. Sorgen over at den er over for denne gang blir heldigvis overdøvet av forventningene til landsmøtet.

Det som også gjør meg glad er at jeg er hjemme, skal sove i sengen min, kan dusje leeenge i morgen, skal besøke bestevenninnen min der hun er på ferie samt har masse snop, men ikke særlig lyst på det. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...