theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er en ren fryd å være jente på byen! srsly. Jeg dro ut med 200 kroner, ble ravende drita på pils randoms kjøpte til meg. Hurra! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Noobs (altså typene som kjøper drikke til deg). Jenter har prøvd den der på meg også, jeg bare finner et random glass som ser nesten fullt ut. Win-win. Gjør meg forøvrig glad at jeg endelig har helg. Denne arbeidshelgen er over! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kunne egentlig ikke bry meg stort mer om hvordan de er. Men alt med unntak. Hender jeg setter inn støtet. Dessuten, hva slags jenter BER om å drikke? Endret 5. april 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) jeg bare finner et random glass som ser nesten fullt ut. Win-win. You made my day! Jeg syntes en kompis av meg var superfrekk da han snodde halvdrukne øller rund omkring, men å gi dem videre til luremus er bare heeelt strøkent. Endret 5. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Mel Gibson i Patrioten gjør meg glad. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 White Russian og Irish i kveld ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) At den nykjøpte Anaal Nathrakh cden min endelig har ankommet, og en haug med drinker i kveld. Og at jeg har slettet meg fra Facebook! Endret 6. april 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bache Gabrielsen gjør meg utmerket glad Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg skal skifte til idrett istede for almen, Da blir det gym hver dag Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 At jeg øvelsekjørte på veien for første gang idag og ingen problemer :D Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Alt jeg kjøpte i Danmark og gleden lillesøsteren min fikk når jeg ga henne en melkeskjokolade king size Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 I got this feeling inside. The feeling of summer ! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 At det bare er 44 år til jeg får slappet av... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 At vi skal se film i engelsktimen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vår Sommerdekk på bilen ren bil (vaska den i går) At det er lyst når jeg står opp (06:30) At sola skinner på vei til jobb (08:00) At sola skinner når jeg kjører hjem fra jobb (15:30) Og at det fremdeles er lyst ute klokken 20:30 om kvelden At man kan lufte bikkja uten å ha på jakke først At bakken er tørr Og en ting til : Kurset jeg egentlig skulle på i morgen er avlyst. ELSK! Hadde ikke så veldig lyst. . . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den nye piercingen min. At jeg klarte å hjelpe en venninne med noen eksamensproblemer. At jeg får enda en ny piercing den 25. At jeg snaart er atten og kan tatovere med videre. At jeg har søkt jobb som frivillig på Øyafestivalen Sigúr Ros. Kjæresten min (selv om han er i Afrika atm ._.) Unni n_n M.m. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 At jeg klarte å hjelpe en venninne med noen eksamensproblemer. Nevnte jeg at jeg elsker deg? Eplefe reddet meg. Elsklingen. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Fikk jobben jeg søkte på idag. Så da blir det mer lønn og bare jobbing om dagen. Ikke no skift lenger Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hurra jeg fikk igjen på skatten!!!!! *trommevirvel* Hele SYV kroner edit: Gleder meg til å bruke pengene fornuftig. Skal sette opp en liste hva jeg skal kjøpe. Kanskje jeg skal bruke de på reise?? Endret 7. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå