Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg ville gjort noe sykt som å klatre opp en syk bygning. Hvis jeg klarte det ville jeg blitt glad. Yay. Så da lever jeg videre. Har faktisk tenkt på det samme! Hvorfor ikke heller bli en daredevil!? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hyggelig å se dere diskutere hvordan dere skal dø på denne tråden! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tenkte akkurat det samme. "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" er liksom navnet på tråden, så diskuterer dere selvmord. :!: Anyways. Så en utrolig fin film som varmet hjertet mitt nettopp. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kanskje livet etter døden er hyggelig og gjør noen glad! Kven kveit? 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tanken på og finne en sprø måte og dø på kanskje? Lurer på hvordan det er og stupe fra et fly ned i rotorene på et helikopter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tanken på og finne en sprø måte og dø på kanskje? Lurer på hvordan det er og stupe fra et fly ned i rotorene på et helikopter Blodregn! Høres spennende ut! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hvor mange biter blir en mann på 180 cm og 70 kg delt opp i av rotorbladene? Hvis han har nådd terminalhastigheten. Vi sier at rotorene har sånn standard rpm som er vanlig ved helikopterflygning. Noen som vil gjøre matte? :!: Endret 29. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvor mange biter blir en mann på 180 cm og 70 kg delt opp i av rotorbladene? Hvis han har nådd terminalhastigheten. Vi sier at rotorene har sånn standard rpm som er vanlig ved helikopterflygning. Noen som vil gjøre matte? Min fremtidige masteroppgave! Jeg lover! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vel, kan tenke meg at psykoene på skolene hadde fulgt bedre med med slik matte. :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Du har 5 lik på totalt 410Kg, 3 av disse likene skal bli pølse på 246Kg og 1 lik forsvinner i kjøttkvernen! Hvor mye veide det siste liket? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er ikke mulig å fastslå vekten til det siste liket med mindre du bruker snittet av vekten. Men matematisk vil de tre likene veie 82 kg vær. Det siste liket forsvinner, og da vil det siste veie 82 det og. This is fun! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er ikke mulig å fastslå vekten til det siste liket med mindre du bruker snittet av vekten. Men matematisk vil de tre likene veie 82 kg vær. Det siste liket forsvinner, og da vil det siste veie 82 det og. This is fun! Bare skrev noe jeg! Du har vunnet 5 interwebz! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan forsvinner et lik i ei kjøttkvern? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Så dette er ting som er hyggelige og gjør deg glad? Hver sin smak. Jeg nøyer meg med å høre på musikk mens andre vurderer lik i mattestykker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Dunno! Lekasje? Alle matte-oppgaver har dumme og usannsynlige ting! Har ikke du lært det enda? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Følger ikke med på mattestykker så mye. Gjør de bare på prøver. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kinesisk mat og episode av top gear Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Følger ikke med på mattestykker så mye. Gjør de bare på prøver. Clever! Very clever! Kinesisk mat og episode av top gear Top Gear på en Torsdag? Reprise? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Følger ikke med på mattestykker så mye. Gjør de bare på prøver. Clever! Very clever! Kinesisk mat og episode av top gear Top Gear på en Torsdag? Reprise? Ligger jo på en 5'er anyways. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Gavekort; Har ikke fått sett den episoden som gikk på søndag enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå