Diskutert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Var sjokoladen også gratis kanskje ? SpendOn gjer meg glad. Nettopp bestilt ein vuvuzela til 4$ Du kan få begge våre. Ikke morsomt når brødrene dine bestemmer seg for å vekke deg med en halv tre om natta... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 FY ****! :D Se på denne flotte madammen: Det er søstra til en veldig viktig person i livet mitt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vil ikke si det på dette forumet, siden det er ganske privat og vil ikke at alle vet det, liksom. Send en PM hvis du virkelig vil vite det. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Var sjokoladen også gratis kanskje ? Vel, det var ikke jeg som betalte for den ihvertfall, så teknisk sett ja Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 16 dager til jeg skal bestille ny PC. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Redda kanskje noen fra selvmord i går. Yey! :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Vel. Dette var på ferja. En 16 år gammel gutt som stod ved kanten på dekk. Han så ned og så helt sykt deppa ut i trynet. Så ut som han tenkte å ta steget hele tida. Måten blikket beveget seg bortover vannet, og måten han tok på gelenderet hele tida. Gikk bort til han og slo av en prat. Snakket om ting og tang og funderte på hvor langt det er ned, og sånt. Såe. Jeg holdt han opptatt gjennom hele ferjeturen. Håper han kom på bedre tanker! Og det gjør man som regel. Jeg har vært 16 år og i kjærlighetssorg en gang jeg også. Vet ikke om det var det det gjaldt. Men han skrev smser til noen. Så. Det kunne vært noe sånt. Endret 29. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hoppe utenfor en ferje må være den dummeste selvmords-metoden som må finnes! Med mindre du besvimer innen du treffer vannet så drukner du deg selv! Og drukning er en av de verste måtene og dø på. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har hørt at det skal være veldig avslappende jeg.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Å fylle lungene med vann og aldri kunne puste? Neppe! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Vel. Ferjemetoden er ganske attraktiv. Det er jo iskaldt i vannet. Drukning skal visst være tranquilizing etterhvert har jeg hørt. Endret 29. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvis jeg noengang skulle drept meg selv (som jeg aldri ville gjort, siden jeg syns det er en pinglete måte å "fikse" problemene i livet), så hadde jeg skutt meg selv, eller kastet meg utfor en høyde, skal jeg dø så skal jeg dø. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hadde skutt meg eller tatt sovepiller! Eller ta sovepiller så skyte meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Skulle jeg ha tatt selvmord ville jeg gjort det på en kreativ måte. Fyrverkeri og eksplosjoner. Kan bare dø en gang. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg ville gjort noe sykt som å klatre opp en syk bygning. Hvis jeg klarte det ville jeg blitt glad. Yay. Så da lever jeg videre. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 That made me laugh :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå