FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Vil si at Frank's topper monster ganske lett. Helt enig. Franks har en herlig smak hele boksen uten at du blir lei, eller kvalm. Rett og slett herlig. Totally agree. Hellige dråper. Kan ikke la en eneste dråpe gå til spille. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Vil si at Frank's topper monster ganske lett. Computer says no. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Vil si at Frank's topper monster ganske lett. Computer says no. Så det du sier er at så lenge en energidrikk får mer google søk, er smaken bedre? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Bare fjortizzer som drikker Monster Ripper siden det har ripper i navnet og ligner på ripping av cd'er som igjen tyder på piratkopiering og thepiratebay. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det er utrolig hvor seriøs folk tror man er av og til. Uansett energidrikk, nå skal det drikkes øl. Hei og hå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det er utrolig hvor seriøs folk tror man er av og til. Uansett energidrikk, nå skal det drikkes øl. Hei og hå. Energidrikker er Nr #1 supplement for å holde seg opplagt på LAN-Parties. Du kan tenke deg at en energidrikk er en magisk væske som gjør at du ikke vil sove. Priceless. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Bare fjortizzer som drikker Monster Ripper siden det har ripper i navnet og ligner på ripping av cd'er som igjen tyder på piratkopiering og thepiratebay. Noe som tyder på at vil vokse opp som småkriminell, og starte og selge narkotika for og få råd til en bilett tur/retur molde jazz for å tigge. Deretter vil man få barn med en muldvarp edit: slike diskusjoner gjør meg glad. Endret 24. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har sovet 4 timer på de siste no nettene og skal ut (på byen) snart. Da funker Monster Ripper utmerket rett før jeg går ut døra. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har sovet 4 timer på de siste no nettene og skal ut (på byen) snart. Da funker Monster Ripper utmerket rett før jeg går ut døra. Monster Ripper + Alkohol? Du satser på å kaste opp mye i kveld, tenker jeg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Trenger ikke alkohol engang for å spy av ripper Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Men nå får vi slutte og hakke på Ripper. Vi avslutter det hele med en oneliner: Hvorfor kan ikke jeg rippe når jack the ripper. http://trommelyd.no/ 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har sovet 4 timer på de siste no nettene og skal ut (på byen) snart. Da funker Monster Ripper utmerket rett før jeg går ut døra. Monster Ripper + Alkohol? Du satser på å kaste opp mye i kveld, tenker jeg? Nesj, det går fint. Har ikke tenkt å ta av, men må bare ha noe for å ikke sovne av. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har gjort det store i livet! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har gjort det store i livet! Sex? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Det har med det å gjøre ja. Men det var ikke akkurat det, for det har jeg gjort før. Det var... noe med avslutninga. Endret 24. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Orgasme? Husker å lese om en som ikke fikk til å komme, hvis det var deg så gratulerer! Hvordan syntes du det var? Endret 24. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Nei. Det er ikke meg. Det involverer noens... munn! Endret 24. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå