Ritualz1 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Å vinne 500kr på et eneste flax lodd Fikk det nettopp Lenke til kommentar
Defo Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) -- Endret 30. august 2013 av Defo Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sommerferie, nye klær, hjemme alene, lappen og Tusenfryd med en kompis. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sommerferie, nye klær, hjemme alene, lappen og Tusenfryd med en kompis. Kan det bli bedre? Ja, hvor er damene? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 At det er morsomt på jobb og at jeg nå endelig begynner å få grei lengde på skjegget. Tjohoo! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Verdens fineste kunde. Verdens minste, gamle mann fikk meg til å rødme og få tårer i øya av skamros. 1 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Snart ferdig med sommerjobb! 1 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Snart ferdig med sommerjobb! This. Én dag igjen. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har en jobb! Det gjør meg glad. Jeg har lappen! Det gjør meg glad. Jeg har alle kroppsdelene mine. Det gjør meg glad. Jeg har Smash. Det gjør meg glad. Jeg skal til Liseberg. That's nice. Tungepiercingen min har grodd! Det gjør meg glad. Navlepiercingen min har ikke blitt infisert og grodd ut. Det er hyggelig. Jeg har et bra vitnemål fra videregående, og skal dessuten ALDRI skrive nynorsk igjen, og det gjør meg glad. Tomatsuppe med KJEMPEMYE makaroni og nystekt hvitløksbaguett gjør meg glad. Så bor jeg i Norge! Jeg er ikke feit! Jeg har en far og en mor som ikke er alkoholiserte eller slemme eller slår meg. Katten min er ikke død. osvosvosv Seriøst. Det kan være litt slitsomt iblant, å være så positiv og takknemlig som meg! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Personer med vedkommende over meg Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har alle kroppsdelene mine. Det gjør meg glad. Folk som setter pris på vær minste ting gjør meg glad Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hun her får meg til å smile 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har alle kroppsdelene mine. Det gjør meg glad. Folk som setter pris på vær minste ting gjør meg glad Døh. Sett i forhold til hvor dødskjipt det ville vært å mangle en kroppsdel - er det å ha alle en liten ting? ps: Folk som viser at de setter pris på meg gjør meg glad Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Den var ny! Du har forresten ikke lov å ha animerte avatarer. Just sayin' Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har alle kroppsdelene mine. Det gjør meg glad. Folk som setter pris på vær minste ting gjør meg glad Døh. Sett i forhold til hvor dødskjipt det ville vært å mangle en kroppsdel - er det å ha alle en liten ting? haha, joa. Men ingen tenker over at de har alle kroppsdelene sine. Det er det folk tenker minst på i hverdagen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 At jeg har fått ordnet med band, taffelmusikk og filming til bryllupet. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Håper du får en finfin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå