China Burger Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Anusjuice og big boobs. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 South Park og ananasbrus Pærebrus er bedre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 South Park og ananasbrus Pærebrus er bedre. Nei! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Når folk som kjører en brun Mercedes med urstygge 60-talls felger skraper opp frontfangeren og hele understellet på bilen fordi den er senket omtrent til bakkenivå. Slike opplevelser gjør meg glad på morrakvisten Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Folk som i det hele tatt gidder å gjøre noe slik med bilen sin. Det samme folk som putter dumpventiler på lavtrykks-turboen på Skodaen sin. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er da man ler og aldri slutter og le av personen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fikk siste Xbox 360 slim på gamestop i går Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 South Park og ananasbrus Pærebrus er bedre. Pærebrus er herlig! Sist jeg var på Sunmøre (juletider) kjøpte jeg og familien en hel kasse hjem til Bergen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Trespassing i byen! Leting etter soveplasser hvis man ikke kommer seg hjem en kveld. Har funnet en del bra. Synd at det meste krever klatring da, ikke så lurt om man har drukket. Men det kan jo brukes til andre situasjoner også, ikke bare når man mister nattbussen. Survivalism er artig! Endret 20. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Trespassing i byen! Leting etter soveplasser hvis man ikke kommer seg hjem en kveld. Har funnet en del bra. Synd at det meste krever klatring da, ikke så lurt om man har drukket. Men det kan jo brukes til andre situasjoner også, ikke bare når man mister nattbussen. Survivalism er artig! Kontakt discovery å spør om de vil starte urban survival© program med deg.. Bear grylls style xD This is a sewer line.. It can be crocodiles here so i better watch my back xD ©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©© Endret 20. juli 2010 av TMK9C 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Det hadde vært artig! Men jeg tror jeg skal lage det selv. Har tonnevis med ideer. :!: Faen. Nå ble jeg inspirert. Takk for at du satte meg på tanken. Blir mest humorgreier så klart. Men med litt brukbar info. :!: Endret 20. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg håper det går gjennom, lag gruppe på facebook "Vi som syns at kakemot skal få lage Urban Survival" på discovery channel" (jeg regner med å få en andel av inntektene når dette blir suksess xD.. Tross alt copyright på idèen) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Fikk telefon fra ei "hawtie" som lurte på om jeg ville være med spise lunsj imorgen. Fuck yeah På torsdag får jeg besøk av to jenter som skal lage middag til meg :!: Livet er herlig når man er hjemme alene og har lappen. Endret 20. juli 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Det er da man ler og aldri slutter og le av personen. +1 fordi den er posta kl 13:37 Endret 20. juli 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Might Guy fra Naruto, han er bare så "bro" Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Trespassing i byen! Leting etter soveplasser hvis man ikke kommer seg hjem en kveld. Har funnet en del bra. Synd at det meste krever klatring da, ikke så lurt om man har drukket. Men det kan jo brukes til andre situasjoner også, ikke bare når man mister nattbussen. Survivalism er artig! Apropo Survivalism i dag så var jeg ute på skogtur med kameraten min, så fant vi en stor mauertue. Jeg har da snart sett ferdig sesong 1 av Bear Grylls - Mann mot Natur og der lærer man hvordan man skal spise maur og andre krypdyr. Gjett om jeg måtte teste ut det. Maur høres vondere ut enn det er. Neste utfording er å bite hodet av en slange og spise den imens den har kramper. Som Bear Grylls gjør Endret 20. juli 2010 av Sno 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Apropo Survivalism i dag så var jeg ute på skogtur med kameraten min, så fant vi en stor mauertue. Jeg har da snart sett ferdig sesong 1 av Bear Grylls - Mann mot Natur og der lærer man hvordan man skal spise maur og andre krypdyr. Gjett om jeg måtte teste ut det. Maur høres vondere ut enn det er. Neste utfording er å bite hodet av en slange og spise den imens den har kramper. Som Bear Grylls gjør Har prøvd rå fisk og rå fiskerogn helt ferskt, er ikke så ille som det høres ut som. Litt uvant smak for min del BTW, har besøk av en hyggelig kompis. Det kommer man i godt humør av Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Denne Urban Survivalism-greia skal jeg hvertfall gjennomføre og lage YouTube-serie av. Så skal jeg tipse discovery. :!: Må bare skaffe meg et lite crew. 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Denne Urban Survivalism-greia skal jeg hvertfall gjennomføre og lage YouTube-serie av. Så skal jeg tipse discovery. :!: Må bare skaffe meg et lite crew. sorry kakemot ... Bear Grylls var før deg. http://www.youtube.com/watch?v=BGVs6uck1Kc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå