Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hilste på Petter Stordalen da jeg var på båttur med fatteren i går Har alltid hatt et avslappet forhold til kjendiser og profilerte folk. Hadde jeg møtt dronningen av England på gata en dag hadde det ikke berørt meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Samme her. Ser ikke helt hva som er så sjukt med kjendiser. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg også, møter Ali på gaten hele tiden, møtte kurt i bryllupp på nyttårsaften. Men en av norges rikeste syns jeg er litt gøy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg også, møter Ali på gaten hele tiden, møtte kurt i bryllupp på nyttårsaften. Men en av norges rikeste syns jeg er litt gøy Er han like liten som alle skal ha det til? :!: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ferdig med VGS og er ganske sikker på hva jeg skal gjøre framover! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvem av dem? Petter Stordalen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Var ikke store karen nei, men så stod han jo vesidenav dama som er ganske høy.. (i forhold) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Minefield Browser… Endret 18. juli 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Egentlig skulle jeg sove, men fikk forespørsel om å skrive et par artikler Tilsammen tjener jeg 2000 kr for 5 artikler tror jeg det var Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Syk dag. Har tryna overalt og fått masse sår. Skulle stå på hendene oppå en stein i en bekk. Tryna som faen og ble våt. Etterpå hoppa jeg og en kamerat ned til en brygge ved havna. Det var mye høydeforskjell, så vi kom oss ikke tilbake. Da måtte vi gå veldig langt nedover brygga for å finne en trapp. Kjedelig. Så vi stod å funderte på om vi bare skulle hoppe tilbake og ta tak i kanten. Bare håpe på det beste. Det var problematisk fordi den gikk på en måte innover. Men vi bare kjørte på og gjorde det. Vi solgte det skikkelig, for vi hadde publikum der i fem minutter mens vi psyka oss opp. Kunne blitt skikkelig plask, men vi klarte det perfekt. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Kjære kunde Vi vil informere om at din pakke nå er sendt fra vårt lager. ENDELIG! Bare en uke for sent lizm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Å ha en søting på fanget Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Rydda, støvsuget og vasket hele huset. Drittjobb, men jeg blir gal om det ikke er system rundt meg :!: Må vel ned å gjøre det samme på hytta når foreldrene mine kommer hjem her og ødelegger. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 hehe lagt in ubuntu på den gamle maskina mi omg det var kult anbefaler alle og gjøre det pm vist du vil prøve ubuntu det som var kult var at du får opp en meny når du starter maskina og den spør om du vil starte i ubuntu eller det opprinelige opprativ systemet Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 hehe lagt in ubuntu på den gamle maskina mi omg det var kult anbefaler alle og gjøre det pm vist du vil prøve ubuntu det som var kult var at du får opp en meny når du starter maskina og den spør om du vil starte i ubuntu eller det opprinelige opprativ systemet ubuntu er fantastisk kult Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Gå opp ubuntu når lyd driveren ikke ville fungere for alt i verden. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Når sant skal være sant, så gjør ofte både Jesus og Win7 meg gladere enn Ubuntu. Endret 19. juli 2010 av ola the icebox Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Runda Assassins Creed i stad, begynte på 2eren nå. Win Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Sven Ingvars musikk i bilen! Endret 20. juli 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå