Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Åpnet en eske med en gullklokke fra Certina 1980 jeg har arvet fra farfaren min på konfirmasjonsdagen min, og så at den passet helt perfekt. Ligner veldig mye på denne, bare litt mindre ''bokser'' ved tidene. Det er også en reim av gull rundt hele. Ikke en stygg lærreim. (dvs, alt er gull ) Endret 18. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Den var jo faen så class da Romis! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Kunne tatt bilde av den, men har ikke kamera. Har et filmkamera, men det nekter å koble til pc'en. Kan ihvertfall si at den er nesten identisk med det uret der, og absolutt alt på klokken er laget av gull, utenom delene inni klokken selfølgelig, den er også nypolert og pusset grundig av en urmaker for bare noen måneder siden, og har ligget i en eske fra urmakeren siden da, så den er veldig fin å se på. Farfaren min brukte den hver dag, så den er litt mer slitt enn en ny klokke, men det gjør den bare ennå mer verdifull for meg å tenke på at farfaren min brukte den store deler av livet sitt. Dessuten ser den ikke dårlig ut i det hele tatt Edit: Den ser mye bedre ut enn den klokka der, og er MYE mer skinnende. Blir glad hver gang jeg ser klokka, i tillegg til at den har mye historie med seg. Endret 18. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nettopp kommet hjem fra en måned på hurtigruta, og fant nettopp ut at jeg kom inn på Høgskolen i Volda, Bachelor i Media, IKT og design Ting KAN IKKE BLI BEDRE! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Mor mi for 1 veke sidan: "Ikkje faen om du skal kjøpe 3DTV, det er berre ein gimmick." Mor mi etter Lefdal og 3D-fotball: "Eg vil ha 3DTV" Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 3D TV er like unødvendig som Blu Ray. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Blueray er awesome. Teh end! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Blu Ray er ikke unødvendig... Du vet at kapasiteten er større enn vanleg DVD'er? 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 100GB Blu Ray disker til 350 kroner disken? Nei takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 ......... Blue ray er framtiden, like it or not. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har ikke noe i mot Blu Ray, hvis prisene synker til DVD nivå. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=h2t9dRUm7r0 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Der kan man se hva russere blir lært opp til å reagere i barndommen. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg og en kamerat hadde 'Free Hugs' kampanje på Slottsfjellet i helgen. Var utrolig morro. Vi tegnet en strek på t-shorta per klem vi ga bort. Jeg endte på rundt 140 og han på litt over 150. Fikk klem av Maria Mena og en av medlemene fra Zeromancer. Anbefales! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Liker tilværelsen. Vil ikke gjøre noe mer i livet mitt. Vil ikke ha en god utdanning. Vil ikke tjene så mye penger. Det er ikke målet mitt. Starter en egen liten bedrift. Jeg vil bare tjene nok til livets opphold og gode ferier. Liker meg her. Er trygg. Trenger ingenting. Trenger bare å kjenne et par mennesker. Det er nok. Livet mitt er fullkomment. 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ønsker deg lykke til, Kakemot. Har tenkt til å reise til USA, og bo der når jeg blir eldre i noen år. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tusen takk! Det høres ut som en utrolig bra plan du har der. Håper det funker! Jeg vil reise overalt, vet ikke hvor jeg vil bo though. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er ikke så glad i å reise til solfylte steder, men det hadde ikke gjort meg noe å bo f.eks i California, USA i noen år. Vurderer også å bo i England noen år. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hilste på Petter Stordalen da jeg var på båttur med fatteren i går Han hadde pokkermed 3stk 275HK motorer på båten sin!! Endret 18. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå