Laffe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) MAT gjør meg glad Endret 2. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Å gå i hobbybutikker gjør meg glad. Jeg liker å se på radiostyrtebiler. Har veldig lyst på en da. Ta en titt på HPI Nitro MT2, god begynnerbil. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hurra . At mp3-spillern ikke var totalt ødelagt, kun skjermen er fortapt, resten funker fett. Synd det blir vanskelig å skifte sanger/vite hva man hører på. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Middag! Tur med hunden etter middag. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg liker å gå i spillbutikker og finne pre-owned eller billigsalg kroken. Veldig mange bra spill til under hundrelappen om du vil. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Trening gjør meg glad, fordi jeg har, i hvert fall de siste treningene, funnet en løsning på et eller annet problem jeg har hatt i enten PHP eller JS. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Å gå i hobbybutikker gjør meg glad. Jeg liker å se på radiostyrtebiler. Har veldig lyst på en da. Lol. naboen min har 10-15 stk. Forpult irriterende lyd i de når jeg ligger på sofaen å sløver. Jeg stjeler gjerne et par stykker til deg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da har du ikke prøvd en slik sak. De er utrolig morsomme å kjøre med hvis du har litt motor. Jeg har også en slik bil selv, har byttet ut orginalmotoren som hadde en toppfart på rundt 40km/t med en som er god for 120km/t, og den bruker ikke mange sekundene opp til den farta. Sinnsykt morro å spinne runninger så det ryker og grisekjøre uten sidestykke, uten at det går på bekostning av noe annet enn bilen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg har prøvd det mange ganger Morsomt, men IKKE morsomt når jeg ligger å sover. Endret 2. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Å gå i hobbybutikker gjør meg glad. Jeg liker å se på radiostyrtebiler. Har veldig lyst på en da. Lol. naboen min har 10-15 stk. Forpult irriterende lyd i de når jeg ligger på sofaen å sløver. Jeg stjeler gjerne et par stykker til deg Nei, det ville ikke ..... DO IT ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 At jeg endelig har fått ps3 igjen etter nesten 1,5 uke uten gjør meg overlykkelig.. Selv om jeg ikke skal på jobb i dag sto jeg opp kvart på 7 (mest for å si hade til kjæresten som skal på jobb) . Jeg kunne lagt meg igjen etterpå men...... spille spille Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg slutter tidligere i dag, og kan gå fra skolen litt over 11. Jeg og en kompis har tid til overs som kan brukes til å arbeide med noen lekser. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Brev fra skatteetaten gjør meg glad Får igjen 12000kr. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Når kommer skatteoppgjøret egentlig? Jeg har ikke fått noe enda, men håper inderlig jeg får noe igjen. Jeg betalte 50% skatt av første lønna, så jeg blir overrasket om jeg blir skyldig skatt. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tidlig helg gjør meg glad Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Pure: Gi meg en dag så skal jeg pina meg sende hele gjengen til deg. hehe Jeg gleder meg over gyros til middag. Skulle egentlig ha jallamat i dag, fordi jeg orker ikke å lage noe. Gyros er jo lett som bare pokker og driitgodt Endret 3. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Marte Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Fine musikken, god mat, fine venner, tatoveringer og flott kroppskunst, sol og angstfrie dager. Endret 3. april 2008 av misfits Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 At en liten jobb jeg skulle gjøre med bilen idag bare tok i underkant av 1 time, istedet for minst 2 timer som jeg trodde. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Å jobbe på sin egen tomt, hvor det skal bygges hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå