Slimda Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Eissjokolade / Is-sjokolade (ekstemt fett og jævlig)Kunne du vist noen bilder, evt skikkelig navn? Finner så mye rart når jeg googler.Sjokolader fyllt av likørSjokoladen er jo god da. Det er likøren (som ikke er snop) som er forferdelig.Sjokolade fyllt av bringebær og jordbærgelè.Mmm, deilig! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Slik ser en vanlig is-sjokolade ut. Det er tysk julegodteri. En annen ting som ikke står høyt på listen min: Sjokolade med appelsinsmak/fyll. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Må innrømme at jeg ikke har prøvd issjokolade før. Det er tydeligvis noe jeg må fikse på. Og appelsinsjokolade er genialt! Spesiellt de appelsin-formede sjokoladene. Yummy! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Bamsemums Eller de bananene med gult fyll Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Dere snakker om godteri ENDA! :!: Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Spiste mye godteri når jeg var mindre, men ettersom jeg har blitt eldre har det bare dabbet mer og mer av. Setter mer pris på en ordentlig middag nå. Sånn ellers er vel snusen min godteriet mitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Spiste mye godteri når jeg var mindre, men ettersom jeg har blitt eldre har det bare dabbet mer og mer av. Setter mer pris på en ordentlig middag nå. Sånn ellers er vel snusen min godteriet mitt. Samme her! Negativt blir positivt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg spiser for det meste joggere og biler. Setter også pris på en god burger :!: Endret 13. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Unger Nå skal jeg snart ha laks stekt i aluminiumfolie med sitronpepper og annet stæsj : ) Ris ved siden av of course! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Spiste mye godteri når jeg var mindre, men ettersom jeg har blitt eldre har det bare dabbet mer og mer av. Setter mer pris på en ordentlig middag nå. Sånn ellers er vel snusen min godteriet mitt. Er blitt sånn jeg også. Spiser ikke godteri. Verken smågodt eller sjokolade. ELSKER middag though Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Unger Nå skal jeg snart ha laks stekt i aluminiumfolie med sitronpepper og annet stæsj : ) Ris ved siden av of course! Det er driiiit godt Men nå blir dette litt for DNFK snakk kanskje? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvis du forklarer forkortelsen er jeg sikkert enig med deg Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 La oss hoppe over ditt! 6 dager til jeg skal til arymen, det gjør meg glad Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 At jeg fikk overtid på jobben i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) IS! Og jeg er nesten frisk, føler meg mye bedre. Altså kan jeg jobbe, og tjene mer penger Edit: Og dermed kjøpe mer IS! And then it goes on forever. Endret 13. juli 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Den nye pc skjermen fungerer utmerket Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Akkurat ferdig med en Shiatsu massasje på ryggen, og en vanlig massage på nakken. Blir nok en slik massasje hver dag de neste ukene. Det er en ting som er hyggelig og gjør meg glad. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå