KKake Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har hatt en flott dag oppe i Sognefjorden og Fjærlandsfjorden sammen med farfar som er maskinsjef på veteranferje der. Vestlandet et så vakkert. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har seriøst ikke pengebehov mer. Jeg er like glad uten det. Trenger bare å dekke mat og stuff. Ønsker ikke rikdom. Skjønner ikke hvordan det skjedde, men det skjedde. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ønsker ikke rikdom. Jææævla grei følelse det der! Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ny Sort Wii, og Legend of Zelda: Twilight Princess . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sort Wii hadde vert noe ja... masse fingermerker? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 At Vuvuzelaen min er sendt! Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sort Wii hadde vert noe ja... masse fingermerker? Jepp. Tildekket omtrent med en gang jeg tok den ut av esken . Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 At Vuvuzelaen min er sendt! OH GOD, NOOOOO!! OT Takk for alle gratulasjonene Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Velociraptor: http://www.youtube.com/watch?v=Z36F47g4OsU&feature=related Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 At Vuvuzelaen min er sendt! OH GOD, NOOOOO!! Jeg blir bare halvparten så glad som naboene! Hipp hurra for øving i hagen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Nice, gratulerer! Edit: Der gikk jeg over 2000 innlegg her på lekeplassen Endret 9. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
martita Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 jeg slet med å laste opp en avatar for et par dager siden, men den nektet å lastes opp. men nå kom den bare helt plutselig skal bli fint med forandring Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 At Vuvuzelaen min er sendt! OH GOD, NOOOOO!! Jeg blir bare halvparten så glad som naboene! Hipp hurra for øving i hagen Øving, ja 1 Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Blir veldig glad nå store regninger blir betalt, kjapt. Blir en slags seiersfølelse. Og penger som er igjen på konto som man kan bruke på hva man vil, selvom det som oftest ikke er så alt for mye. At Vuvuzelaen min er sendt! Du må lære deg å spille en sang, og melde deg på x-factor eller norske talenter neste sesong Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Deilig å være tidlig oppe og bare nyte morgen med en god kopp kaffe. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Klare sideblinkers på bilen, gatebil i dag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Sitte bakpå en yatch som er noen andre sin, med ei jente man møtte på byen sist helg. Dele en sigg når ingen av oss egentlig røyker. Bare holde rundt hverandre. Tid og sted finnes ikke. Stikke hjem til henne og ligge inntil hverandre til vi sovner. Omtrent fremmede for hverandre. Bråvåkne klokka 07 og skynde seg til en vindusvaskerjobb i finklær fordi man ikke har vært hjemme og skiftet. Å få gå tidligere siste dagen på jobb. Ferie. Love it. Slenge på denne låta og forberede seg til neste kveld på byen. The game is on. http://open.spotify.com/track/2c9lhIne48A8RH9fpEXFlj Endret 9. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå