Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gratulerer med dagen 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) *DOUBLEPOST* Endret 8. juli 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hurra for dem som fyller sitt år! 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 At PST faktisk gjør jobben sin 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg skal mest sannsynlig på of Montreal-konsert i Oslo i oktober! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Meg, og 4/5 jenter på telttur Gratulerer, du blir nå stemplet som homogutten som bare henger med jenter. Dessuten kommer de til å prate bullshit/gossip hele tiden, og du vil kjede deg dødsens ihjel. Ha en fin tur. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) EDIT: Det skulle vært 3 gutter til. Den ene gadd ikke, den andre fikk ikke lov mens den siste ikke kunne Endret 8. juli 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, henger du bare med jenter blir du kalt homo.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 EDIT: Det skulle vært 3 gutter til. Den ene gadd ikke, den andre fikk ikke lov mens den siste ikke kunne Så, hva er det du håper kommer til å skje på teltturen? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har hengt mer med jenter hele livet jeg og er langt i fra homofil. De deler generelt flere interesser med meg og er også generelt mer intelligente for alderen. Her på bygda har guttenes samtaleemner stort sett gått i fotball, babes, CoD og mobbing av enkeltpersoner. Jeg så meg bedre enn det og holdt meg til jenter. Om det gjør meg homofil, så får det bare være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå