Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At min kjære mor på godt over 50 kommer inn her, og slipper en brakfis av de sjeldne.

Panelet på veggene krøllet seg!

Er det hyggelig og gjør deg glad? :ermm:

Tenkte det samme...

 

Fetisj :p

Lurer på åssen den hørtes ut :wee: er vel det som gjorde han glad :p

Lenke til kommentar
Lukta gjorde meg ikke glad, men at min mor er såpass "jordnær" og ikke går med nesa i været gjør meg glad. En god promp beviser det mer enn noe annet jeg vet om. :wee:

 

Lurer på om du hadde blitt like glad dersom DEN HEITE DAMA du data hadde gjort det samme :D

 

Det gjør meg glad at jeg kan være sammen med hundene mine hele dagen ut uka (sykemeldt ) at jeg er våryr og forelska i kjæresten min, våren generelt, at lillebroren min fikk lappen i dag +++ Deilig å generelt være glad

Lenke til kommentar

Den nye håndsåpen på badet gjør meg glad. Og aromatheraphy-skyllemiddelet som gjør at hele rommet der tørketrommelen står luker kjempegodt. For ikke å snakke om tøyet :love:

 

Du som har rydda ovenfor. Du har noen store bokser ved siden av tv'en. Tenkt på å hyve ut de med det samme du rydda vekk søppel eller? :!: *terge på seg gråstein*

Lenke til kommentar

1. April gjør meg glad :D

 

Den nye håndsåpen på badet gjør meg glad. Og aromatheraphy-skyllemiddelet som gjør at hele rommet der tørketrommelen står luker kjempegodt. For ikke å snakke om tøyet :love:

 

Du som har rydda ovenfor. Du har noen store bokser ved siden av tv'en. Tenkt på å hyve ut de med det samme du rydda vekk søppel eller? :!: *terge på seg gråstein*

Fjortis godteri parfyme lukt? :(

Lenke til kommentar

Tror ikke de har laget et eget skyllemiddel som lukter 'fjortis' -kun for fjortisenes skyld?

Ingenting er så bra som et godt skyllemiddel. Bedre det enn at det lukter fuss vel?

Men vil ikke si at det gjør meg hoppende GLAD, mere 'off nå må jeg henge opp klær igjen'. :hmm:

Dessuten finnes det bedre enn det som nevnes over ;)

 

Nå gleder jeg meg til senga som nærmer seg med stormskritt. (ja, den går av seg selv).

Lenke til kommentar
"off nå må jeg henge opp klær igjen". :hmm:

Dessuten finnes det bedre enn det som nevnes over ;)

 

Du får tipse meg da er du snill :) Er første gang jeg har brukt skyllemiddel på lange tider. Tørketrommelen min gjør meg jo glad da, for da slipper jeg å henge opp klær :)

 

Gjør meg kjempeglad at jeg har fått innredet et rom som garderobe/ tørketrommelrom der jeg kan både tørke, brette og putte klærne inn i skapet i samme rom. Og at jeg skal få meg ny vaskemaskin ! Vil ha en stor og fin en :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...