Brian Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Musikk gjør meg alltid i godt humør, alt går så mye lettere. Oppvasken går kjapt unna med Metallica, Masterplan Dio, CCR, osv på passelig høyt volum i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At min kjære mor på godt over 50 kommer inn her, og slipper en brakfis av de sjeldne.Panelet på veggene krøllet seg! Er det hyggelig og gjør deg glad? Tenkte det samme... Fetisj Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At min kjære mor på godt over 50 kommer inn her, og slipper en brakfis av de sjeldne.Panelet på veggene krøllet seg! Er det hyggelig og gjør deg glad? Tenkte det samme... Fetisj Lurer på åssen den hørtes ut er vel det som gjorde han glad Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Lukta gjorde meg ikke glad, men at min mor er såpass "jordnær" og ikke går med nesa i været gjør meg glad. En god promp beviser det mer enn noe annet jeg vet om. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Lukta gjorde meg ikke glad, men at min mor er såpass "jordnær" og ikke går med nesa i været gjør meg glad. En god promp beviser det mer enn noe annet jeg vet om. Lurer på om du hadde blitt like glad dersom DEN HEITE DAMA du data hadde gjort det samme Det gjør meg glad at jeg kan være sammen med hundene mine hele dagen ut uka (sykemeldt ) at jeg er våryr og forelska i kjæresten min, våren generelt, at lillebroren min fikk lappen i dag +++ Deilig å generelt være glad Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At jeg fikk en Macbook Pro i dag! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At tvillingene sparket meg i dag. Var noen gledeshopp da tante lå med hodet på mamma sin mage, gitt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At jeg nettopp fikk en soft Shake (is) av søstern min Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Lange flate ballær reklamen med de militærfolka i skauen. Sjeldent festlig reklame :!: At det er Champions Leauge i kveld. Roma vs United Fotball er tingen folkens!! Endret 1. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har endelig fåttt rydda litt her, blir mye rot når man holder på å mekke litt. Liker å ha det ryddig, alt blir så mye bedre da. FØR: ETTER: Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå fikk jeg endelig start på RC bilen som jeg bytta til meg i helga. Ny plugg og ferskt drivstoff var det som skulle til Sånt får meg hvertfall i godt humør. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den nye håndsåpen på badet gjør meg glad. Og aromatheraphy-skyllemiddelet som gjør at hele rommet der tørketrommelen står luker kjempegodt. For ikke å snakke om tøyet Du som har rydda ovenfor. Du har noen store bokser ved siden av tv'en. Tenkt på å hyve ut de med det samme du rydda vekk søppel eller? :!: *terge på seg gråstein* Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 1. April gjør meg glad Den nye håndsåpen på badet gjør meg glad. Og aromatheraphy-skyllemiddelet som gjør at hele rommet der tørketrommelen står luker kjempegodt. For ikke å snakke om tøyet Du som har rydda ovenfor. Du har noen store bokser ved siden av tv'en. Tenkt på å hyve ut de med det samme du rydda vekk søppel eller? :!: *terge på seg gråstein* Fjortis godteri parfyme lukt? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At min kjære mor på godt over 50 kommer inn her, og slipper en brakfis av de sjeldne.Panelet på veggene krøllet seg! Er det hyggelig og gjør deg glad? Tenkte det samme... Fetisj Lurer på åssen den hørtes ut er vel det som gjorde han glad Den formuleringen ! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 The Misfits på Betong 29. april =D=D=D=D!!!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror ikke de har laget et eget skyllemiddel som lukter 'fjortis' -kun for fjortisenes skyld? Ingenting er så bra som et godt skyllemiddel. Bedre det enn at det lukter fuss vel? Men vil ikke si at det gjør meg hoppende GLAD, mere 'off nå må jeg henge opp klær igjen'. Dessuten finnes det bedre enn det som nevnes over Nå gleder jeg meg til senga som nærmer seg med stormskritt. (ja, den går av seg selv). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "off nå må jeg henge opp klær igjen". Dessuten finnes det bedre enn det som nevnes over Du får tipse meg da er du snill Er første gang jeg har brukt skyllemiddel på lange tider. Tørketrommelen min gjør meg jo glad da, for da slipper jeg å henge opp klær Gjør meg kjempeglad at jeg har fått innredet et rom som garderobe/ tørketrommelrom der jeg kan både tørke, brette og putte klærne inn i skapet i samme rom. Og at jeg skal få meg ny vaskemaskin ! Vil ha en stor og fin en Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Å gå i hobbybutikker gjør meg glad. Jeg liker å se på radiostyrtebiler. Har veldig lyst på en da. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Av en eller annen merkelig grunn er jeg fryktelig glad i å kjøpe filmer! Selv om jeg er en fildeler av den verste sorten, og kan finne 99 % av alt jeg vil ha på nettet, så er jeg fremdeles veldig glad i å kjøpe filmer kjøper sikkert sånn 5 filmer i måneden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 At pc-en funker i det nye kabinettet mitt^^ Jeg har selv kutta ut ett hull på 120 og loddet ene viftet sammen så trudde ikke det skulle funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå