Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvilken linje er data og elektronikk under? Finner det ikke på vilbli.no Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Om man må flytte for å gå den, skal jeg gjøre det. Broren til en kammerat fløtta til en leilighet 2km hjemmefra når han begynte på VGS, fordi han ville se hvordan det var og for å komme seg litt vekk Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 D&E er under elektrofag Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Om man må flytte for å gå den, skal jeg gjøre det. Broren til en kammerat fløtta til en leilighet 2km hjemmefra når han begynte på VGS, fordi han ville se hvordan det var og for å komme seg litt vekk Tenkte å flytte til Asker jeg Passe langt hjemmefra ( halvtimes-times tid ) så jeg kan dra hjem når jeg føler for å vaske klær. D&E er under elektrofag Takk Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Så The Shawshank Redemption just, genialt bra film! Det var Shawshank som fekk meg interessert i film. Den er veldig bra, får tårer i augene kvar gong. Endret 7. juli 2010 av Hilde Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Unngikk for å spise frokost for å få maksimalt nytelse ved middag, som er nå. Varm taco. Og jeg har ikke spist siden i går kveld. Mhmmm! 1 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Gjer meg forresten glad at det er 42 dagar til eg flyttar ut, får ny klasse og ein haug med nye vener. Blir eit bra år! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 At jeg skal trene VÆR dag framover nå har klart det i en uke Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvis det blir bra vær også? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 At jeg skal trene VÆR dag framover nå har klart det i en uke Etter det eg har lært bør du kanskje vurdere å trappe ned litt. Kvile er ein veldig viktig del av trening. Men kjem sjølvsagt veldig an på kor mykje og hardt du trener. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 At jeg skal trene HVER dag framover nå har klart det i en uke Å trene hver dag bryter ned musklaturen, det bygger ikke opp. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er jo bare å trene de forskjellige muskelgruppene slik at de får en dags hvile? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 At jeg skal trene HVER dag framover nå har klart det i en uke Å trene hver dag bryter ned musklaturen, det bygger ikke opp. Dag 1: Overkropp Dag 2: ben Og sånn forsetter det, varier med en dag med kun kondis, og kun utholdenhet og. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Dag 1: Overkropp Dag 2: ben Og sånn forsetter det, varier med en dag med kun kondis, og kun utholdenhet og. Det er bra. Uten riktig variasjon fører aktiv trening til problemer, ikke goder. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) jeg kan trene, har tross alt trent siste 5 årene men burde vel hatt litt mer aktiv trening, og bare ikke fulgt med på treningene som har vært med laget. Endret 7. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 u-t-r-o-l-i-g. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Netopp hatt siste kjøretime. Jeg hadde strøket om det var oppkjøring men. Det var kun ved et tilfelle, ellers var alt nesten perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå