Constanse Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fant meg endelig en bikini jeg kan leve med i dag! (Var helt sykt, måtte opp TO cupstørrelser fra det jeg egentlig har (som jeg nå innser sikkert er for lite.)) Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nei, er du galen? Totalt over 1 år. (Mente 10.700 altså, har en uvane å bruke den amerikanske måten å skrive store tall på (1,500 istedenfor 1.500)). Får også en gooood del penger av min far i barnebidrag, det blir digg. Er det slik at det synker med stipend for hvert år på VGS eller avhenger det hvor og hvem du bor hos? On-topic: Et glass kald Cola etter en stressende dag Avhenger selvfølgelig på hvem du bor hos, fikk bare 800 kroner i stipend i fjor, men flytter nå tilbake til moren min, som tjener mindre. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nei, er du galen? Totalt over 1 år. (Mente 10.700 altså, har en uvane å bruke den amerikanske måten å skrive store tall på (1,500 istedenfor 1.500)). Får også en gooood del penger av min far i barnebidrag, det blir digg. Er det slik at det synker med stipend for hvert år på VGS eller avhenger det hvor og hvem du bor hos? On-topic: Et glass kald Cola etter en stressende dag Avhenger selvfølgelig på hvem du bor hos, fikk bare 800 kroner i stipend i fjor, men flytter nå tilbake til moren min, som tjener mindre. De 800 kronene er utstyrs stipend som alle får om de vil. Men hyggelig at du flytter tilbake til Sandnes(?) igjen Avslappende musikk gjør meg glad Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Å være på hytta alene! Rigga meg godt opp i bilen min med gps, iste, sjokolade og noen gode smørbrød. Ikveld har jeg vaska bilen i 2 timer og laget meg greske lammepølser med fløtegratinerte poteter. Ut å råne etter damer imorgen Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du satser på å ikke være alene i hytta på kvelden? xD Det at jeg skal til dama i morra er hyggelig og gjør meg glad Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg snakker med en søt jente på MSN Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Blir det noe av hytteturen knut? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Å se på TV serier som CSI, NCIS og slike krimserier mens jeg ligger i senga rett før jeg skal sove gjør meg glad! Når Dexter kommer på, blir jeg ekstra glad. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Å se på TV serier som CSI, NCIS og slike krimserier mens jeg ligger i senga rett før jeg skal sove gjør meg glad! Når Dexter kommer på, blir jeg ekstra glad. Enig Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hjem til Halden i mo.. i DAG! Skal bli deilig med 3 og en halv uke ferie kjenner jeg... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Så The Shawshank Redemption just, genialt bra film! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Så The Shawshank Redemption just, genialt bra film! Elsker å høre reaksjonen til andre som også har sett filmen, den er bare rett og slett best. Edit: Ganske kult å høre at jeg aldri har vært hos fastlegen min, å at jeg må omregistrere meg for jeg ikke var i deres register lenger! Endret 7. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blir det noe av hytteturen knut? Vet ikke enda Vil heller på telttur med et par jenter Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 At jeg kom inn på den skolen jeg ville Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Resier to uker til kypros i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) At jeg kom inn på den skolen jeg ville Gratulerer! Hvordan linje skal du gå? Endret 7. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Flere her som skal gå Data & Elektronikk? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Om man må flytte for å gå den, skal jeg gjøre det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Flere her som skal gå Data & Elektronikk? Jeg gikk Data og Elektronikk VG2 i år. Jeg vet ikke hvordan det er på andre skolen, men ble dessverre smålig skuffet over hvor lite morsomt man fikk gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå