Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Permanent gått over fra Windows til GNU/Linux. Beste jeg har gjort på en stund. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hatt høy partyfaktor i traktoren. Frem og tilbake til byen, masse jenter klående på meg Satse på at noen er "good to go" når de skal hentes Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Permanent gått over fra Windows til GNU/Linux. Beste jeg har gjort på en stund. That's the spirit! Du er flinkere enn meg jo! Denne sangen er episk! http://www.youtube.com/watch?v=OX9Hb_kujgQ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Independence Day I dag♥ Alltid hyggelig å tenke på at jeg lever i en fri verden♥ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Independence Day I dag♥ Alltid hyggelig å tenke på at jeg lever i en fri verden et fritt land♥ Correction Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Klinings og heftig flørting på byen, uten følelser innvolvert. Deilige damer og fint vær. Endret 4. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Klinings og heftig flørting på byen, uten følelser innvolvert. Deilige damer og fint vær. WHAT. UP. (mangel på high five smileys) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Permanent gått over fra Windows til GNU/Linux. Beste jeg har gjort på en stund. Goodie! Kjører Windoze av og til hvis det er noe som har forhåndsbestemt seg på at det ikke skal funke i Wine. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har ikke muligheten til å ha noen av PCene mine med pure Linux. Laptopene mine har manglende støtte for skjermkort og stasjonæren min spiller jeg på. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har ikke muligheten til å ha noen av PCene mine med pure Linux. Laptopene mine har manglende støtte for skjermkort og stasjonæren min spiller jeg på. 90% av spill funker jo i Wine, har prøvd slikt selv! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hva mener du med funker og funker? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg mener at det ikke er det mest stabile jeg har sett, i tillegg til at jeg har hatt mye problemer med ytelse. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg mener at det ikke er det mest stabile jeg har sett, i tillegg til at jeg har hatt mye problemer med ytelse. Noen ytelsesproblemer har jeg i dårlig programerte spill (HINT: Command and Conquer 3, ett spill som jeg egentlig ikke liker.) Ser sjeldent lavere ytelse i spill, ser som oftest høyere ytelse enn jeg har i Windoze av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Prøvde Elder Scrolls 4 her om dagen, det gikk totalt sheis. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Funker helt fint her, kjører 60FPS under Wine og Windows. Endret 4. juli 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det var noe buggy greier, men skal finne mer ut av det en annen dag. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Wine fungerer veldig bra. Hvis det er noe jeg trenger i Windows er det bare å emulere det i Virtual Box eller lignende, men det har ikke vært nødvendig til nå. Endret 4. juli 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Permanent gått over fra Windows til GNU/Linux. Beste jeg har gjort på en stund. Er det like lett å sette opp som Windows? Hva med drivere, og programmer og slikt? Alt er vel ikke kompatibelt med Linux. Og det er i hvertfall ikke et OS for de som liker å spille. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det meste i Linux funker med en gang, i motsetning til Windows, der du må installere drivere og programmer selv. Bare bruk en enkel distro som Ubuntu eller Mint, i stedet for slackware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå