fnats Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Oh my fucking god. He is my hero. Perfekt musikk akkopagnert med bra reisemål. Han er bare gud. Herrrregud jeg blir helt sentimental her. Enig! Kjenner at jeg blir glad når jeg ser alle disse menneskene danse sammen... E: Eller... det får alt på denne jord til å virke så fredfullt. Endret 2. juli 2010 av fnats Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Og verdigheten din. Smak og behag er det vel noe som heter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 WEE! Vant i Gamer.no sin konkurranse om Medal Of Honor Beta Key :D Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Min plan: Roadtrip til random sted Awesomeness Roadtrip til random sted PUA Roadtrip til random sted Skal drive med vinden resten av livet... Finnes ikke noe bedre. Da må du være med meg, broderen og kompiser på motorsykkeltur gjennom Route 66 om et par år! <3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Siden jeg koder validerte på første forsøk! yeah Natta forum Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Akkurat jobbet ett 17timers skift, sove 4 timer så er det på'an igjen og kommer sikkert ikke hjem før kl.05 imorgen heller, grisesliten og dritlei, men det er ett eller annet som gjør at jeg er i så utrolig godt humør. Lett deil Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nå har jeg akkurat fått renset Macbooken for støv + skrapet sammen alle flak av kjølepasta som var blitt gnidd utpå kanten (var praktisk talt ikke igjen noe i midten) og nå er maskinen faen med like kald og stille som når den var ny. Hehe. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Min plan: Roadtrip til random sted Awesomeness Roadtrip til random sted PUA Roadtrip til random sted Skal drive med vinden resten av livet... Finnes ikke noe bedre. Da må du være med meg, broderen og kompiser på motorsykkeltur Biltur/lastebiltur gjennom Route 66 om et par år! <3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Da tar vi en convoy med alle slags kjøretøy! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Wat? Hvor kom den fra? Det er ikke MIN, jeg ser på lettsykkel jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Lettsykkel, moped... Samme greia, begge lager VRRRRR! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 JA, vi tar forumkonvoi på route 66 : :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Gavekort: Når jeg får lappen skal jeg kjøre hjem til deg, og personelig kidnappe deg! Endret 3. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvordan kjører man hjem til noen upersonlig da? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ordet ble plassert feil i setningen.. Rakk ikke å gjøre en ninja-edit Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Hvordan kidnapper man noen upersonlig? :O Neida! Bare ødelegger for deg jeg. Endret 3. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 *Tusle over til forumkafèen* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Gavekort: Når jeg får lappen skal jeg kjøre hjem til deg, og personelig kidnappe deg! Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå