Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Denne videoen! Må være tiårets mest geeky trailer, men FAEN SÅ MORSOM! http://www.youtube.com/watch?v=fzza-ZbEY70&has_verified=1 Det der er den beste traileren jeg har sett i hele mitt liv. Er ogsaa veldig enig i det som kommer frem. Open source! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Apples in Stereo-fan, du og? Nå er vi tre her på forumet! Nja joda. Ikkje heilt mi greie sånn eigentleg, men har høyrd litt på dei og likar mykje av det godt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Denne videoen! Må være tiårets mest geeky trailer, men FAEN SÅ MORSOM! http://www.youtube.com/watch?v=fzza-ZbEY70&has_verified=1 Requiem for a Dream toppet hele greia, fy faen så jeg lo :!: Hahaha :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Skal bli awesome nå. Skal bli en awesome mann som kan alt. Skal følge drømmen min. AWESOME AWESOME AWESOME Endret 2. juli 2010 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Min plan om å bli awesome innebærer å bli rundt 60 år, gro langt, grått skjegg og bart og bruke flosshatt og monokkel. Ingen kommer til å være kulere enn meg. Jeg skal få universet til å ekspoldere. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I like your plan. Men min er bedre: Bli gammal, sitta i ein stor lærstol i eit eige bibliotek i ein svart slåbrok av silke medan eg røyke ein sigar og har ein dram i hånda. Harhar. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Min plan: Roadtrip til random sted Awesomeness Roadtrip til random sted PUA Roadtrip til random sted Skal drive med vinden resten av livet... Finnes ikke noe bedre. Endret 2. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Min plan: Flytte til Florida kjøre Cadillac og Lincoln Spise BBQ ribs til jeg dør. Var nettopp ute å kjørte traktoren til pappa, hadde med meg brus og sjokolade mens jeg dura meg frem med P4 spillende 50 i 70 sona FTW! Alltid herlig når det ikke er biler på veien Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Da var bilen polert. Ble greit nok, fikk vekk en god del vaskeriper. Og når veiskiltene blir lyst opp av refleks fra gatelys som jeg kjører forbi - da er bilen blank. Endret 2. juli 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 At jeg har bestemt meg for å følge drømmene mine. Drømmene mine går ut å å leve livet fullt ut, og reise mye. Neste sommer går turen til Fiji. Et øyparadis utenfor Australia. 2 weeks of øyhopping, festing og dykking. Målet er å ha besøkt 100 land før jeg bikker 50. Er godt på vei med mine 36. 2 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Min plan: Roadtrip til random sted Awesomeness Roadtrip til random sted PUA Roadtrip til random sted Skal drive med vinden resten av livet... Finnes ikke noe bedre. Liker planen din. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Da var bilen polert. Ble greit nok, fikk vekk en god del vaskeriper. Og når veiskiltene blir lyst opp av refleks fra gatelys som jeg kjører forbi - da er bilen blank. Utrolig pen bil! Alltid hatt sansen for den typen der. Du kunne da klart å presset på noen tommer til på felgene ? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Min plan: Roadtrip til random sted Awesomeness Roadtrip til random sted PUA Roadtrip til random sted Skal drive med vinden resten av livet... Finnes ikke noe bedre. Ja, sånn går det når man sitter og weeder til Into the Wild... Nei, jeg bare kødder med deg. Det er en bra plan. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Utrolig pen bil! Alltid hatt sansen for den typen der. Du kunne da klart å presset på noen tommer til på felgene ? Takker så mye! Joda, hadde vært noe å lakkere den helt ned, proff sote bakrutene, senke den slik at gummikanten på felgen akkurat er i linje med hjulbuen og smelle på 18-19" felger, men så er det den lærlinglønna da........ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Utrolig pen bil! Alltid hatt sansen for den typen der. Du kunne da klart å presset på noen tommer til på felgene ? Takker så mye! Joda, hadde vært noe å lakkere den helt ned, proff sote bakrutene, senke den slik at gummikanten på felgen akkurat er i linje med hjulbuen og smelle på 18-19" felger, men så er det den lærlinglønna da........ Og verdigheten din. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Oh my fucking god. He is my hero. Perfekt musikk akkopagnert med bra reisemål. Han er bare gud. Herrrregud jeg blir helt sentimental her. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hahaha Gavekort, enig! Ahh, natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå