Gavekort Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg er det... Eller ikke... Eller jeg er det... Nei... Jo... AARRG! JEG BLIR SUUUR! Det er like så greit! On-topic: Jeg laget meg et glass med bjus!* * 50% farris og 50% appelsinjus 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva skjer her a? Kakemot fått psykisk utbrudd? Nei, har det overraskende bra etter et nesten 3-årig langt forhold er slutt. Har bila mi, skal sove med den i natt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ISte og ikke iste pluss vannmelon som = Instant Win Uffda kakemot. Går det bra? (Må spørre siden du egentlig har svart på det) Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det som gjør meg glad er at jeg å dama skal ha 3 uker med hverandre fra søndagen av nå Bor borte i fra hverandre nå i sommer. Blir så sykt godt å være med min kjære 3 uker Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) 600 posts. EDIT: Nargh, 599! Endret 1. juli 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ISte og ikke iste pluss vannmelon som = Instant Win Uffda kakemot. Går det bra? (Må spørre siden du egentlig har svart på det) Har det bra ja. Vet bare ikke hva jeg skal finne på framover! Har sykt mye tid nå. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 600 posts. EDIT: Nargh, 599! haha, skulle akkurat til å si det :!: Ordna til og med bilde og greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nye ørepropper ^^ Verdens beste samboer Og det er snart helg Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Å tenke på at jeg var på verdenspremieren av The Unforgiven III. Sjuk opplevelse I wuz there 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Shit just got serious! La merke til at det var en 4x01 på en (side) av IT Crowd, og IMDB har bekrefta det. Episoden er morsom :!: , holder samme tonen enda . Og snakk for deg selv når det gjelder liv . Og hvorfor sa ingen at Futurama har begynt igjen? To episoder sluppet allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Windsurfing! Fikk det skikkelig til idag (Dag 3 på brett) Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Fin dag. Fantastisk ver, lang fjelltur, brev frå fylket om at eg får 2330 kr fordi eg vil bruke min eigen PC på VGS, har ete is og føler meg rett og slett topp! Edit: Gløymde å nemne at eg no har fri i tre dagar til framover, herleg. Endret 1. juli 2010 av Hilde Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Å bli brun. Høyres litt sossete ut, men eg syns det er herlegt når ein ikkje er så bleik lenger og ein veitt det er sommar. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Å bli brun. Høyres litt sossete ut, men eg syns det er herlegt når ein ikkje er så bleik lenger og ein veitt det er sommar. Einig i den! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Veldig enig der. *håpe jeg får litt farge oppe på hodet snart også* Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Denne songen gir meg lyst til å leve livet til det fulle. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 At det er fredag i morgen! Endelig helg, så blir det gokart trening på lørdag etter lang periode med "sykemelding" pga kyssesyka. Skal bli godt å få frest litt med girkarten igjen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Denne videoen! Må være tiårets mest geeky trailer, men FAEN SÅ MORSOM! http://www.youtube.com/watch?v=fzza-ZbEY70&has_verified=1 Requiem for a Dream toppet hele greia, fy faen så jeg lo :!: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Denne songen gir meg lyst til å leve livet til det fulle. Apples in Stereo-fan, du og? Nå er vi tre her på forumet! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Siste dag før en hel måneds ferie! Er så i feriemodus allerede at jeg knapt har lyst til å jobbe disse siste 7 timene. Heldigvis går timene fort når man er opptatt da. Ønsker alle en god sommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå