djgudleif Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Kjøpte min første bil i dag. :!: Toyota tercel 1987, faen meg styggeste greia på jordas overflate! Tenk at noe sånt skulle ta "jomfrudommen" min. Jaja, har da noe å mekke på, øvelseskjøre og tulle med fram til jeg får lappen. Deilig å ha en doning man ikke trenger å være redd for i det hele tatt! Den har jo firhjulsdrift da. DRITARTIG! Kunne funnet noe mye penere, men fikk sykt bra avslag på den siden jeg kjøpte den av en god gammel venn, det ble så billig at det var faen meg ingenting. Endret 29. juni 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 fikk LAPPEN igåååår :D Var også nydelig vær samt at vi fikk den nye bilen, som jeg enda ikke har sett på enda Stemningsbilde Fikk også egne nøkler til bilene samt bensinkort Hvilken bil er det? Ser ut som den nye 5-serien. 520d? Det der er min onkels BMW X5, den vi hadde før. Har nettopp vært ute med den nye bilen... litt mindre krefter enn X5n, men såååå GOD! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ahh! Var bare interiøret som var så likt da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 fikk LAPPEN igåååår :D Gratulerer med lappen! Har klipt meg i dag. Så mye bedre å ta på seg et headset. Det lå sikkert et kilo hår på gulvet. Deilig. Og følelsen jeg får av å kjøre forbi 5 biler. I ett. MED campingvogn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 fikk LAPPEN igåååår :D Grattis! Var vel på tide etter alt det maset Fortsatt ca 8 måneder til jeg kan ta oppkjøringa -.- 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kult! Jeg har snart 200 likinger! JESUS så kul jeg er! Jeg må virkelig rule! On the serious side så er jeg takknemlig, men ikke hoven. 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kult! Jeg har snart 200 likinger! JESUS så kul jeg er! Jeg må virkelig rule! On the serious side så er jeg takknemlig, men ikke hoven. Du er kjempekul. Kan jeg bli vennen din? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Skaffer San Andreas-musikken nå. (K-DST ) Så skal jeg ut i bilen og mekke anlegg. Endret 30. juni 2010 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Bygge kasse eller bare gjøre det enkelt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Virkelig iskaldt vann. Endret 30. juni 2010 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fikk tilbake alle lagra filer på den eksterne harddisken min! Koblet den fra hverandre, tok ut harddisken, satte i pcen, fikset partisjonene og vips! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nettopp vært på stranda med to kompiser og bare slappet av, og nå skal jeg fortsette å male litt i varmen. Fantastisk med sommer og fint vær med god musikk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kult! Jeg har snart 200 likinger! JESUS så kul jeg er! Jeg må virkelig rule! On the serious side så er jeg takknemlig, men ikke hoven. Du er kjempekul. Kan jeg bli vennen din? JA! Du skal til og med få ta på meg, og skryte av det etterpå! Virkelig iskaldt vann. Ohh! Spesielt når du er skikkelig tørst! Da er det ofte bedre enn brus! 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Når man er skikkelig tørst må man jo ha sånn passe kaldt vann, ikke veldig kaldt. Da får jeg bare vondt i hodet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Spørs hvor du bor og når på året. Vinterkaldt fører selvfølgelig til brainfreeze, men her i Rogaland om sommeren så er det kaldeste ikke så veldig kaldt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Spørs hvor du bor og når på året. Vinterkaldt fører selvfølgelig til brainfreeze, men her i Rogaland om sommeren så er det kaldeste ikke så veldig kaldt. Minner meg om en i Spania som drakk 4 slush og plutselig besvimte han :!: han våkna etter 5 sek eller no da, Kulda gir liv og kulda tar liv, Du skal respektere kulda! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tror jeg har fått hjernefrys en gang i hele mitt liv, får kun "halsfrys". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Spørs hvor du bor og når på året. Vinterkaldt fører selvfølgelig til brainfreeze, men her i Rogaland om sommeren så er det kaldeste ikke så veldig kaldt. Minner meg om en i Spania som drakk 4 slush og plutselig besvimte han han våkna etter 5 sek eller no da, Kulda gir liv og kulda tar liv, Du skal respektere kulda! Wow! Trodde ikke det var mulig! Tror jeg har fått hjernefrys en gang i hele mitt liv, får kun "halsfrys". Har du sjekket om hjernen er koblet til? Ba-bum tss! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå