Demonfudge Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Si ja! Penger i kassa og så kan du som jobber i bilforretning gi meg avslag på prisen når jeg skal kjøpe meg bil. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Eller la meg. Jeg kan social engineering. Utrolig hva jeg overtaler folk til. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Si ja! Penger i kassa og så kan du som jobber i bilforretning gi meg avslag på prisen når jeg skal kjøpe meg bil. Avslag blir det nok ikke, men vi skal alltids klare å legge ved noen skvettlapper i prisen Nå tar jeg turen ut for å se på ny telefon (Nokia E72 eller vente på ny iPhone??) og deretter bort til jobben for å forhandle! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Eller la meg. Jeg kan social engineering. Utrolig hva jeg overtaler folk til. Har du noen eksempler på denne gudgitte egenskapen? http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning-Kruger_effect Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Breaking Bad Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Ble nettopp oppringt av sjefen som lurte på om jeg ville jobbe 4 uker i strekk i sommer... har jobbet to lørdager til nå, så jeg blir tydligvis lagt merke til Sabla god mulighet... men 4 uker... sommer? Hva er timelønna? Er den bra, så kan det jo bli en del penger som du kan kose deg med resten av sommeren! Endret 21. juni 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ferdig på jobb, no er det fri i to dagar. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Sommerferie i morgen! 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjørte akkurat pappas nye BMW. Det må jeg si, fy faen å digg bil! Uten tvil den beste jeg har kjørt til nå TELL MOAR! Vel, ny og ny.. Er jo brukt da, men er i perfekt stand! Sitter godt nedtil bakken, så farts følelsen er stor! Kjørte først ned ei laang gate i byen med masse lyskryss.. Ble rødt å jeg stoppet. Så tenkte jeg å teste aksen på den. FYYYYY FAEN å den dro, så bare bilen bak forsvant Suveren i svingene, og lett på gira! Modell, motor? Var BMW 318i 1999 modell. Litt googling viser at den har en 1.9L, 118HK motor Nye dempere er det også satt på. Har vært ute i hele dag å malt kaliperne i hele dag, fra en brun/grå farge til knall-rød. Ble helt vilt bra! (mobiltfl) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det gjør jeg glad at jeg skal fra i natt (sommerferie startet i dag) huske drømmene mine, skrive opp i Word hver morgen og lese etter ferien! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vant dette i en konkurranse som Komplett hadde Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vant dette i en konkurranse som Komplett hadde Gratulerer! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det gjør jeg glad at jeg skal fra i natt (sommerferie startet i dag) huske drømmene mine, skrive opp i Word hver morgen og lese etter ferien! Shit, eg og! Prøvde deg på lucid dreaming kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer! Takk! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Det gjør jeg glad at jeg skal fra i natt (sommerferie startet i dag) huske drømmene mine, skrive opp i Word hver morgen og lese etter ferien! Shit, eg og! Prøvde deg på lucid dreaming kanskje? Prøvd før, men orker ikke "prøve" lenger. Kommer sikkert naturlig etter som det funker ved å kun huske drømmene dine! Endret 21. juni 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 At Gutta på tur gjør comeback! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det gjør jeg glad at jeg skal fra i natt (sommerferie startet i dag) huske drømmene mine, skrive opp i Word hver morgen og lese etter ferien! Hei, det skal jeg gjøre også. Fin idé, takk. God sommer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Monkey Island-serien på mobilen! Perfekt! Spesiellt siden jeg aldri har hatt sjansen til å spille dette skikkelig! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det gjør jeg glad at jeg skal fra i natt (sommerferie startet i dag) huske drømmene mine, skrive opp i Word hver morgen og lese etter ferien! Hei, det skal jeg gjøre også. Fin idé, takk. God sommer. Bare hyggelig! Har nå skrevet opp nattens drøm på en side og med en fin overskrift! God Sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå