Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aldri hørt om plassen, men er det i Stavanger så er vel babesene ganske lette også. 3 sverd i fjell, slaget ved Hafrsfjord! Lette? Jeg vil gjerne vite hvor du har vært! Nettsamfunn! Du har så rett! Ble så sinnssykt forbanna over at jeg ikke badet i fjor! Ikke i hele fjord? Det er en ting man må gjøre regelmessig på sommeren! Sjøen er heller ikke så kald nå (ihvertfall ikke her i krsand), så det er jo også en mulighet Bader ikke i hele fjorden nei! Stikker ned til Kristiansand, så ser jeg på kaptein sabeltann og bader! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) - Sommer. - Varme. - Slappe av i solsteika. - Lukten av solkrem. - Ligge inntil ei i solsteika, som lukter solkrem. - God mat og drikke. - Gode venner. - Få farge på kroppen. - Reiseradioen, Norgesglasset og Herreavdelingen på NRK P1. - Fisking. - Treffe på folk man ikke har sett på veldig lenge. - Komme frem til beslutningen om at man faktisk ikke trenger visse folk i livet sitt og tenke at de bare kan ha det så godt. - At jeg stort sett er fornøyd med den jeg er. Endret 20. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ahh! Reiseradioen! Bare reklamen får meg i sommerstemning! Count Basie – The Kid From Red Bank Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aldri hørt om plassen, men er det i Stavanger så er vel babesene ganske lette også. 3 sverd i fjell, slaget ved Hafrsfjord! Lette? Jeg vil gjerne vite hvor du har vært! Nettsamfunn! Du har så rett! Ble så sinnssykt forbanna over at jeg ikke badet i fjor! Ikke i hele fjord? Det er en ting man må gjøre regelmessig på sommeren! Sjøen er heller ikke så kald nå (ihvertfall ikke her i krsand), så det er jo også en mulighet Bader ikke i hele fjorden nei! Stikker ned til Kristiansand, så ser jeg på kaptein sabeltann og bader! Morroklumpen Høres ut som en bra plan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du kan bli med! Husk håndkle, for du får ikke låne mitt! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Årh, da gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Psychill som dette http://www.youtube.com/watch?v=DBKvEzGIjvM Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ting som skal gjøre i sommeren . 1, Dra på bunkerjakt kystfort/bunkere fra andre verdenskrig . 2, Gå naturstid gå tur i skogen og fine ting fra andre verdenskrig. 3, følge med på kystfort.com/forumet om det er noe nytt. 4, fikse. 5, tjene penger til hobbyen min rc fly. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 At sparekontoen akkurat rundet 100 000kr igjen etter siste lønning Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Lavet meg no mat som jeg koser meg med mens jeg ser "Man v. Food" Brødskive - tomatpure - salami - ost - krydder - brødskive - tomatpure - salami - ost - brød - persillesmør - toppet med salt . Lavet i toastjern. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kjørte akkurat pappas nye BMW. Det må jeg si, fy faen å digg bil! Uten tvil den beste jeg har kjørt til nå Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kjørte akkurat pappas nye BMW. Det må jeg si, fy faen å digg bil! Uten tvil den beste jeg har kjørt til nå TELL MOAR! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) , gitt! Endret 20. juni 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hove snart og Florence + The Machine Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=VqE0hAtvECc Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kjørte akkurat pappas nye BMW. Det må jeg si, fy faen å digg bil! Uten tvil den beste jeg har kjørt til nå TELL MOAR! Vel, ny og ny.. Er jo brukt da, men er i perfekt stand! Sitter godt nedtil bakken, så farts følelsen er stor! Kjørte først ned ei laang gate i byen med masse lyskryss.. Ble rødt å jeg stoppet. Så tenkte jeg å teste aksen på den. FYYYYY FAEN å den dro, så bare bilen bak forsvant Suveren i svingene, og lett på gira! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kjørte akkurat pappas nye BMW. Det må jeg si, fy faen å digg bil! Uten tvil den beste jeg har kjørt til nå TELL MOAR! Vel, ny og ny.. Er jo brukt da, men er i perfekt stand! Sitter godt nedtil bakken, så farts følelsen er stor! Kjørte først ned ei laang gate i byen med masse lyskryss.. Ble rødt å jeg stoppet. Så tenkte jeg å teste aksen på den. FYYYYY FAEN å den dro, så bare bilen bak forsvant Suveren i svingene, og lett på gira! Modell, motor? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kan sjekke i mårra. Er ihvertfall i 3-serien. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ble nettopp oppringt av sjefen som lurte på om jeg ville jobbe 4 uker i strekk i sommer... har jobbet to lørdager til nå, så jeg blir tydligvis lagt merke til Sabla god mulighet... men 4 uker... sommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå