KKake Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Prodigy Skal se de live i september The Prodify Skal se de live i juli Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Nettopp gått en lang, fin tur i skogen med pappa. Endret 19. juni 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Øvelseskjøring med fatter'n, selvom jeg bare er 15. Litt tjuvstart er vel lov På lukket område selvsagt Og at jeg fikk det gamle vektsettet til pappa. Manualer, vektstang, osv. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 JA! Jeg fant Invent Yourself a Shortcake med Neutral Milk Hotel på nettet! Jeg har dårlig samvittighet for å ha lastet den ned, men når man ikke har noen mulighet til å kjøpe den, og den ikke ligger på noen nettbutikker, så får det være. Jeg kan trøste meg selv med at jeg har kjøpt alle de andre utgivelsene deres. 1 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Neutral Milk Hotel gjer meg glad. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Neutral Milk Hotel gjer meg glad. Enig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Herlig dag! Sto opp til KNALL vær, ble henta av en kompis og dro videre til amcar treff på sandnes og videre for å titte på bil Nå er det interiørvask og grillmat senere...mmmmm sommer! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Herlig dag! Sto opp til KNALL vær, ble henta av en kompis og dro videre til amcar treff på sandnes og videre for å titte på bil Nå er det interiørvask og grillmat senere...mmmmm sommer! Her har vi 8 grader. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Her har vi 8 grader. Du er heldig... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hva skjer med at folk klager over varme! DET ER JO SPINNHAKKENDE GALT! Elsker varme, sol, grilling, babes og fuglekvitter! Likevel sitter jeg inne hele dagene. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 haha, samme her ^^ Nå er vel så å si alle kompisene på ferie, i usa elns da... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hva skjer med at folk klager over varme! DET ER JO SPINNHAKKENDE GALT! Elsker varme, sol, grilling, babes og fuglekvitter! Likevel sitter jeg inne hele dagene. Den siste uka av ferien opplever du alt der der, og da angrer du på at du ikke bare begynte å drive med det fra begynnelsen! GÅ UT OG GRILL/KNULL NOE Endret 20. juni 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du har så rett! Ble så sinnssykt forbanna over at jeg ikke badet i fjor! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du har så rett! Ble så sinnssykt forbanna over at jeg ikke badet i fjor! HOPP I HAVET! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Havet er ganske kaldt på denne tiden. Kanskje jeg skal tådyppe gandsfjorden! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Havet er ganske kaldt på denne tiden. Kanskje jeg skal tådyppe gandsfjorden! Prøv møllebukta, kryr med babes også der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aldri hørt om plassen, men er det i Stavanger så er vel babesene ganske lette også. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aldri hørt om plassen, men er det i Stavanger så er vel babesene ganske lette også. 3 sverd i fjell, slaget ved Hafrsfjord! Lette? Jeg vil gjerne vite hvor du har vært! :!: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du har så rett! Ble så sinnssykt forbanna over at jeg ikke badet i fjor! Ikke i hele fjord? Det er en ting man må gjøre regelmessig på sommeren! Sjøen er heller ikke så kald nå (ihvertfall ikke her i krsand), så det er jo også en mulighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå