Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Veldig bra! Synd det ikke fungerer.... Enig. Helg! Endret 18. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Descent of the Archangel av Kamelot. Dritdigg sang. Får meg alltid med på "allsang". \o/ Because your soul will be mine the day you die! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Eg held til i Stavanger. Close enough. Huff... stavanger kryr med slike "kunstnersjeler" som skal være med i alt av organisasjoner og annet piss. Jupp. It's awesome. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Eg held til i Stavanger. Close enough. Huff... stavanger kryr med slike "kunstnersjeler" som skal være med i alt av organisasjoner og annet piss. Jupp. It's awesome. Jeg holder til i Sandnes. Der drikker de øl, røyker hasj og brumler i traktorer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Likte årets kompetansebevis. 5 i snitt på årets fag, 4,9 i snitt med eksamenskarakteren og 4,76 totalt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Får ikke mitt kompetansebevis før tirsdag i neste uke, da er jeg endelig ferdig med skolen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Eg held til i Stavanger. Close enough. Huff... stavanger kryr med slike "kunstnersjeler" som skal være med i alt av organisasjoner og annet piss. Jupp. It's awesome. Jeg holder til i Sandnes. Der drikker de øl, røyker hasj og brumler i traktorer. Samme driten her også. Drikker øl, røyker hasj og brumler i traktorer aka. SUV. Nettopp hatt noen behagelige timer på jobben, og senere skal jeg ut å kjøre bil med en som har fått lappen Er også glad for at dama mi straks kommer, legger ved en liten teaser av hoftene hennes..., ja jeg vet de er brede. om nom nom Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Reiser til Amsterdam i morgen, det blir gøy. Også har jeg en veldig fin kjæreste da vettuuu. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Huff... stavanger kryr med slike "kunstnersjeler" som skal være med i alt av organisasjoner og annet piss. Jupp. It's awesome. Jeg holder til i Sandnes. Der drikker de øl, røyker hasj og brumler i traktorer. Hmm... Nesten som bygda eg kjem ifrå, utan hasjen, men med meir motor. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kvar kjem du frå, Alliha? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Prodigy Skal se de live i september Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) SOOOL Endret 19. juni 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kvar kjem du frå, Alliha? Hebnes i Suldal. Veldig stor kommune heilt nord i Rogaland. Kva med deg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Eg held til i Stavanger. Close enough. Huff... stavanger kryr med slike "kunstnersjeler" som skal være med i alt av organisasjoner og annet piss. Jupp. It's awesome. Jeg har aldri vært i Stavanger, men det er akkurat slik jeg har tenkt om folkene der. Bortsett fra de som selger olje og sånt, selvfølgelig. Her skal vi ikke ha fordommer vet dere! 1 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kvar kjem du frå, Alliha? Hebnes i Suldal. Veldig stor kommune heilt nord i Rogaland. Kva med deg? Aha. Geiranger på Sunnmøre. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Heldig, Hilde. Har alltid hatt lyst til å ta en tur oppi fjella der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå