dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvor i h****** er du?! Bokstavelig talt I her er det også 22-24 grader. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Gjør meg glad at det er et nydelig vær ute. Nesten 24 grader Hvor i h****** er du?! Bokstavelig talt Østlandet! Nærmere byen ved navn Fetsund. (Nabobyen til Lillestrøm). Har vært en stekende sol i dag. Ikke en eneste sky, og er det fortsatt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nærmere byen ved navn Fetsund. (Nabobyen til Lillestrøm). Har vært en stekende sol i dag. Ikke en eneste sky, og er det fortsatt. Fetsund er ingen by! .. og det er forøvrig et harry sted. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 I Norge er det en by. Jeg har hytte en plass med 300 innbyggere, den plassen har by-status... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nærmere byen ved navn Fetsund. (Nabobyen til Lillestrøm). Har vært en stekende sol i dag. Ikke en eneste sky, og er det fortsatt. Fetsund er ingen by! .. og det er forøvrig et harry sted. Tettsted da, siden du er så vanskelig Er ikke så veldig harry egentlig. Holder meg i hvert fall unna det som er harry her i byen (tettstedet). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tettsted da, siden du er så vanskelig Er ikke så veldig harry egentlig. Holder meg i hvert fall unna det som er harry her i byen (tettstedet). Hehe, litt for rask der, ja. Er jo sikkert ikke hele stedet, men har sett mange harry folk fra Fetsund. Kjenner mange ålreite også, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Burnout: Paradise til 30kr på Steam (NB: Varer ut dagen.) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Omg Iskall. Og undercover og! Litt dyrare riktignok, men allikavel veldigt billigt. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Det er en mengde ting som gleder meg om dagen: - Jeg kom ikke opp i muntlig - Det er friggings sommerferie - Jeg spiste is med non-stop på NU-møte i dag - Jeg skal lese som en hest i sommer - Jeg har viljestyrke til å opprettholde joggeregimet mitt Natur og Ungdom? Jepp. Endret 17. juni 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Yay! Eg og er med i NU! Kor held du til? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heller kommunist enn kapitalist. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heller awesome enn noen av delene. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heller kapitalist enn kommunist. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Bare det å kalle hverandre kapitalister og kommunister er på trynet. Ironisk nok er kapitalisme en korrupt styreform, men marxismen er en ren styreform. Så kommunisme wins in this case. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Yay! Eg og er med i NU! Kor held du til? I Bergen, du da? (For å gjøre innlegget mitt passelig on-topic: Jeg blir glad av å møte et annet NU-medlem!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvorfor er noen her på forumet imot NU egentlig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er det ikke herlig å stå for noe og vite at man ikke har noen påvirkning! Var litt slem der. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Bare det å kalle hverandre kapitalister og kommunister er på trynet. Ironisk nok er kapitalisme en korrupt styreform, men marxismen er en ren styreform. Så kommunisme wins in this case. Uenig, Kommunisme kan være minst like korrupt som kapitalisme, du har en god del slike eksempler fra kalde krigen. <- Foretrekker kommunisme over kapitalisme, men jeg liker vel egentlig best markedssosialisme eller sosialdemokrati (Ikke at SV-kjerringene er noe godt eksempel, for dem liker jeg nemlig ikke.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå