Grand Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 http://www.dagbladet.no/2010/06/14/kultur/pc-spill/spill/assassins_creed_2/e3_2010/12131821/ Perfekt spill. Traileren er helt utrolig. Jeg gleder meg til det spillet kommer ut 2ern var helt sykt. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ahh, elsker sånne kunder.. Har hatt endel kunder som har kommet med både sjokolade og boller til oss, på grunn av god service. Koselig Fikk iallefall en bra dag på grunn av det Å jævlig travelt i morgen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har hatt brukere på huset (skola) som har komt med boller og is og slikt til oss og Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 FIFA gjør meg glad akkurat nå. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 At jeg har sett hele Prison Break på 5 dager, slutten var utrolig trist Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Å sitte og høre på en gammel vinyl-singel med Ghostbusters-themet på, gjør meg veldig glad. Bringer tilbake så mange minner! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 At Nederland klarte å putte inn et mål på egen hånd óg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Langkjøring imorgen! Var også ute å kjørte med en kompis som fikk lappen idag, åååå så fantastisk herlig! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Langkjøring imorgen! Var også ute å kjørte med en kompis som fikk lappen idag, åååå så fantastisk herlig! Var ute å kjørte med en som netopp hadde fått lappen her om dagen jeg også. Han bestemte seg å ta seg noe å drikke og en snus mens han kjørte. Jeg måtte selvfølgelig ta rattet mens han kjørte 80 i 60 sonen på en hullete og svingete vei. Noen skulle aldri hatt lappen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Langkjøring imorgen! Var også ute å kjørte med en kompis som fikk lappen idag, åååå så fantastisk herlig! Var ute å kjørte med en som netopp hadde fått lappen her om dagen jeg også. Han bestemte seg å ta seg noe å drikke og en snus mens han kjørte. Jeg måtte selvfølgelig ta rattet mens han kjørte 80 i 60 sonen på en hullete og svingete vei. Noen skulle aldri hatt lappen. Måtte roe ned sjåføren som hadde hatt lappen i 4 timer... de andre syns det var dritmorro å kjøre over fartsgrensa, mens jeg var partypooperen som hele tiden måtte minne på farten. Jeg har oppkjøring nå straks, og å kjøre bil ser jeg på som noe av det største så langt i livet. "Det er ikke tøft å være død" som man sier. Endret 14. juni 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Blir litt glad av å se på desse dansegruppene her, herlige folk herlige danser! http://www.youtube.com/watch?v=6GrOMLylvhQ http://www.youtube.com/watch?v=MPcGy77Gru8&feature=related FIFA gjør meg glad akkurat nå. Eeenig At jeg har sett hele Prison Break på 5 dager, slutten var utrolig trist Savner å se PB, beste serien jeg har vært borti.<3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Langkjøring imorgen! Var også ute å kjørte med en kompis som fikk lappen idag, åååå så fantastisk herlig! Var ute å kjørte med en som netopp hadde fått lappen her om dagen jeg også. Han bestemte seg å ta seg noe å drikke og en snus mens han kjørte. Jeg måtte selvfølgelig ta rattet mens han kjørte 80 i 60 sonen på en hullete og svingete vei. Noen skulle aldri hatt lappen. Måtte roe ned sjåføren som hadde hatt lappen i 4 timer... de andre syns det var dritmorro å kjøre over fartsgrensa, mens jeg var partypooperen som hele tiden måtte minne på farten. Jeg har oppkjøring nå straks, og å kjøre bil ser jeg på som noe av det største så langt i livet. "Det er ikke tøft å være død" som man sier. Det er forferdelig morsomt å kjøre fort, men jeg stoler ikke et sekund på en sjåfør under 25. Jeg er dog litt redd for det øyeblikket jeg får lappen. Jeg kommer nok ikke til å ligge helt under fartsgrensa jeg heller Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen øl gjør alltid susen på humøret! Skål for ferie! Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kom ikke opp i en eneste eksamen i år, i tilegg er jeg ferdig med all undervisning. Det betyr kun en ting, FERIE! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Rammstein på Koengen ikveld Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Rammstein på Koengen ikveld Konsert? Ta bilder for meg ... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Phew. Ingen eksamen på meg i år! Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Null eksamen feires med kebab atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå