anonymmmmmm Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ferdig med eksamen. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ingen eksamen! Og avslutning på måndag! ^^ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lønning = Snus og Pils + VM = En jæævlig bra helg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gratis middag og drikke på aker brygge. Digg. Ingen øvre prisgrense. Deilig. Fredag. Supert. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fredag. Check Kom ikke opp i eksamen. Check Så og si sommerferie, utenom tirsdag, da jeg skal levere bøker og kanskje fredag om jeg gidder å hente vitnemålet. Check Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sommerferie!! Og at eg har klart å gå ned frå 111Kg til 95,9 på 2,5 mnd <3 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sommerferie!! Og at eg har klart å gå ned frå 111Kg til 95,9 på 2,5 mnd <3 Wow! Grattis Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lyrics'a i sangene til The Rasmus får meg alltid i godt humør, uansett hva. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tilbake fra klassetur! En ting som skjedde der gjorde meg glad! Jeg og en jente kom godt overens, så skulle jeg en tur i dusjen, så kommer hun etter. Og så dusjer vi sammen. Det skjedde ingenting mer. Yeah, right. Skjedde kanskje litt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Tilbake fra klassetur! En ting som skjedde der gjorde meg glad! Jeg og en jente kom godt overens, så skulle jeg en tur i dusjen, så kommer hun etter. Og så dusjer vi sammen. Det skjedde ingenting mer. Yeah, right. Skjedde kanskje litt. Endret 11. juni 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tilbake fra klassetur! En ting som skjedde der gjorde meg glad! Jeg og en jente kom godt overens, så skulle jeg en tur i dusjen, så kommer hun etter. Og så dusjer vi sammen. Det skjedde ingenting mer. Yeah, right. Skjedde kanskje litt. Sweeeet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Pass på og ikke drite deg ut som en kamerat av meg gjorde på polentur med dama. Han klarte og kjøre ho på tjukka 3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tilbake fra klassetur! En ting som skjedde der gjorde meg glad! Jeg og en jente kom godt overens, så skulle jeg en tur i dusjen, så kommer hun etter. Og så dusjer vi sammen. Det skjedde ingenting mer. Yeah, right. Skjedde kanskje litt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Sitter og hører på musikk jeg lagde i eJay når jeg var rundt 10-11 år. Hahaha, nostalgi. Pass på og ikke drite deg ut som en kamerat av meg gjorde på polentur med dama. Han klarte og kjøre ho på tjukka Jeg lo. Endret 11. juni 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Pass på og ikke drite deg ut som en kamerat av meg gjorde på polentur med dama. Han klarte og kjøre ho på tjukka Nå må du ikke skremme gutten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det gjør meg glad at de to dager etter kjørte av gårde med den 2 etasjes bussen for å kjøpe angrepille. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det gjør meg glad at de to dager etter kjørte av gårde med den 2 etasjes bussen for å kjøpe angrepille. Litt sent med angrepille når hun allerede er gravid? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Pass på og ikke drite deg ut som en kamerat av meg gjorde på polentur med dama. Han klarte og kjøre ho på tjukka Nå må du ikke skremme gutten. Det er fysisk umulig, mtp. at vi hadde ikke sex. Vi var vel godt på vei, men det var på en måte dusjen til alle guttene, og når vi var greit igang så kom de jo en tur inn Men jeg fikk nummeret hennes Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Pass på og ikke drite deg ut som en kamerat av meg gjorde på polentur med dama. Han klarte og kjøre ho på tjukka Nå må du ikke skremme gutten. Det er fysisk umulig, mtp. at vi hadde ikke sex. Vi var vel godt på vei, men det var på en måte dusjen til alle guttene, og når vi var greit igang så kom de jo en tur inn Men jeg fikk nummeret hennes Bra jobba uansett! Keep it up. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det gjør meg glad at de to dager etter kjørte av gårde med den 2 etasjes bussen for å kjøpe angrepille. Litt sent med angrepille når hun allerede er gravid? Jeg velger å ikke lese sånne idiotiske utspill. Neida Det var vel mer at han hadde lagt igjen ei klyse i ho. Så gravid var vel litt og ta i, men hadde de ikke sagt ifra til de voksne så hadde det kanskje blitt litt værre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå