Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

At jeg får lastebillappen av militæret etter påsken gjør meg veldig glad :)

samt: lastebilkran kurs, bar og resturantkurs, jegerprøven, båtlappen, ordensvaktkurs, konfliktløsning uten voldkurs og så vurderer jeg å ta maskinfører teori og praksis.

 

Lenge leve militæret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At det snart er sommer gjør meg glad: )

Veldig godt poeng.

 

Her i området har det vært helt kongevær siden forrige fredag til i går (onsdag). Jeg følte at det begynte å bli vår.

Så plutselig i dag er det full snøstorm. Forvirrende.

Jeg som hadde venta på sommeren.

 

Snø er forresten heller ikke full fjasko når jeg har bil med bakhjulstrekk, og det gjør meg litt glad! :)

Det gjorde meg også glad, helt til jeg hadde et lite heldig "møte" med en annen bil:P Nå vil jeg at snøen skal forsvinne så jeg slipper den typen ulykker.

Lenke til kommentar

Ruinert fest i kveld, som ble til FIFA-kveld som fortsettes med PL og mer FIFA i morra. :)

 

Forsåvidt det meste av denne påsken, jeg har tatt mer initiativ enn vanlig, og sett at det virkelig lønner seg, med en pokerkveld, to sammenkomster/"fester," en tur i skibakken med venner, kinotur med andre venner og handletur i byen med venner som resultat. I heite, hadde jeg sagt til meg selv før påsken startet at det var slik jeg skulle tilbringe den, hadde jeg ikke trodd på meg selv. :wee:

 

Og tre dager med inntekstsbringende arbeid.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

At jeg skal hjem fra TG i dag. TG er okay det, men slitsomt på slutten.

Skal rett hjem, høvle trynet, ta en LANG og god dusj, høre på BRA musikk (musikk som etter min definisjon faktisk kan kalles musikk, imotsetting til det som er spilt på TG siden jeg kom), og sove godt i min kjære seng. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...