Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 En venninna av meg og :o Klassetur med hun, i nærheten av vann er deilig. Gleder meg derfor til neste uke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ( Nei, Men mener å huske at hu ga meg en kos når jeg møtte hu i sentum engang. Ja, it did happen ) Fuck deg! Hun er min! *Tar opp en pinne og roper UGG UGG!* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Pluss et leather shield Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ( Nei, Men mener å huske at hu ga meg en kos når jeg møtte hu i sentum engang. Ja, it did happen ) Fuck deg! Hun er min! *Tar opp en pinne og roper UGG UGG!* Haha, *Tar opp ak-47 og skriker VRÆ FUCK YOU MADDAFAKKAAAAAA og skyte vilt* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Gavekorts neste move tror jeg blir: *Tar på seg bombe belte og løper mot Skippy og skriker "achmed bin du balla"* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Neste move er å sterilisere Skippy! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) To late biatch. ( 5. klasse. Smertefult. ) Jo, fikk en sms av broren min "Det er buen som gjelder vettu;/)", så svarer jeg kort "Erru på fylla nå da? " og da kommer det kjapt svar "Neinei:-) er på kjempe kule fylla:-D" haha. Endret 5. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Uansett Skippy, så er hun min! Deal? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jaja, sikkert Stress å ta bussen dit hu bor vær gang uansett./Jeg driver på med en annen She is all yours. Nå har jeg fått et par rare meldinger til av min bror, av litt sånn utydelig innhold. Har ikke fått svar etter at jeg sendte denne: "Nå skal du legge mobilen din rolig fra deg, og snakke med menneskene rundt deg." Ille at lillebror som er 3 år yngre må passe på deg. Endret 5. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bare tuller med deg Skippy, hun virkes ikke helt trygg ut for å si det slik. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skjønte vel egentlig det Var vel egentlig aldri no krangel hellr? :o Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Neineinei! Måtte bare få ting på plass. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det var vel ETTER at du fant ut de detaljene som du sendte meg på msn? haha, det gjør meg ganske glad. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Men nå må jeg ut å jobbe i hagen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg som hadde håpet på noe krangel. Dere kunne filma en street fight?!?!?! GJØR DET Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Refsa: Detter er et fredelig forum, og vi sloss aldri. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Og dette er "Ting som er hyggelig og gjør deg glad" tråden, ikke DNFK. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Refsa: Detter er et fredelig forum, og vi sloss aldri. Fredelig forum er det nok ikke Fredelig tråd? joa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå