Nymph Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er hyggelig at i morgen er jeg ferdig med 9/10 eksamener, og kan snart slappe av. Fy fader Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Får besøk av to søte jenter som har invitert seg selv på "streikefrokost". Hva skal jeg lave? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Får besøk av to søte jenter som har invitert seg selv på "streikefrokost". Hva skal jeg lave? Lag en kopp te med en dose Flunitrazepam! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Får besøk av to søte jenter som har invitert seg selv på "streikefrokost". Hva skal jeg lave? Lag en kopp te med en dose Flunitrazepam! Ligger det i samme hylla som krydderet på Coop? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Stikk ned på Ruten du, der har de i bøtter og spann! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ruten.. Jævla drittplass. Edit: Offtopic Endret 3. juni 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Får besøk av to søte jenter som har invitert seg selv på "streikefrokost". Hva skal jeg lave? Lag en kopp te med en dose Flunitrazepam! Ligger det i samme hylla som krydderet på Coop? Tviler sterkt :!: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Stikk ned på Ruten du, der har de i bøtter og spann! :!: Får besøk av to søte jenter som har invitert seg selv på "streikefrokost". Hva skal jeg lave? Lag en kopp te med en dose Flunitrazepam! Ligger det i samme hylla som krydderet på Coop? Tviler sterkt :!: Regner med du tok den ironiske tonen? Men seriøst, hva kan serveres? Versågood, en bolle med coco puffz! Endret 3. juni 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har fått meg sommerjobb. Og jeg tror ikke den går ut over VM heller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ruten.. Jævla drittplass. Edit: Offtopic Det blir bedre med tiden! Sandnes har fått ryddet bort mange av de stygge industri-bygningene og Ruten blir pyntet opp til å bli en plass for kultur og aktiviteter. Om jeg ikke tar feil så har de også blitt mye flinkere med natteravner og vakter nede på Ruten! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Regner med du tok den ironiske tonen? Men seriøst, hva kan serveres? Versågood, en bolle med coco puffz! Hva med eggerøre/omelett og noe godt brød? Kanskje en smoothie ved siden av som drikke? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bestillt meg ny mobil! Forferdelig å vente på pakken! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Regner med du tok den ironiske tonen? Men seriøst, hva kan serveres? Versågood, en bolle med coco puffz! Hva med eggerøre/omelett og noe godt brød? Kanskje en smoothie ved siden av som drikke? Egg ja! Egg & Bacon! Om nom nom. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Starter ikke på skolen før 12 imorra! Er ikke sikker på om læreren vet hvem jeg er en gang, så kanskje jeg kan skulke? *kremthosthark* Hva skal jeg ha til frokost imorgen? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har røykfri dag i morgen jeg. Skolen gjør alt de kan for at vi skal være på skolen det riktig antall dager. Men jeg slutter halv 12 da, det er jo noe å være glad for. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 At jeg er i så sinnsykt godt humør nå, lenge siden sist! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 At jeg er i så sinnsykt godt humør nå, lenge siden sist! Jeg tror det ligger i luften! Var noen unger som kastet vannballon ned på meg fra et vindu, de bommet, gammle meg ville pælmet en brostein inn det vinduet to sekunder etterpå, men jeg bare så opp og lo :!: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Venner som sov over, og medan du er på skulen gjer dei leilegheten heilt strøken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ser ut som jeg fikk meg sommerjobb after all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå